Sunday, January 4, 2009

DC trip



Back to Washington. again. DE ezuttal nem volt lemerulve az elem a fenykepezomben! :) Juhu. Szoval van 1-2 kep a vilag legclichebb turistalatvanyossagairol Nevezetesen: Capitol Building, Washinton Memorial, Lincoln statue, White House, etc.
Program: Az elso nap nagy reszet a Smithsonian Natural History Museum-ban toltottuk. (plusz setlagatassal a varosban, es megallapitottuk, hogy DC a leg"europaiasabb" amcsi nagyvaros a keleti parton. (de attol meg eleg amerikai) A muzeum maga sztem inkabb egy gyerekmegorzo annyi 'kisgoreny' (no offense, ez csak az en term-em a kisgyerekekre) rohangalt fel-ala. Az egesz collection kicsit komolytalanabb volt, mint a New York-i muzeumban, de nyilvanvaloan fiatalabb a celkozonseg. Es a fotokiallitas ammmazing volt! (a macis kep a kedvencem-ivos medve, zold fu)
Masodik nap White House plusz Holocaust museum. Tok vicces volt, talalkoztunk Anne-el (szoke lany a kepeken, csapattarsam), akinek az apukaja most ment nyugdijba a titkosszolgalattol, es elotte az elnok testore volt. Hihetetlen vedte Jimmy Carter-t, Ronald Reagen-t, vice-prez Al Gore-t! Szoval kepzelhetitek milyen sztorijai vannak...Ja, es ami meg poen, hogy Anne meselte, hogy a Feher Haz elott MINDEN NAP van tuntetes (kiveve persze amikor mi ott voltunk), pl van egy certain guy aki mindig jon egy hatalmas sign-nal, hogy "Bush is a terrorist", es ott all egesz nap. :D Most tuntetok sajna nem voltak, de azt viszont erdekes volt latni, hogy hogyan allitjak fel a nezoteret vegig az utcakon Obama beiktatasara. Rennnnngeteg ember lesz...waaaa. haha, azon szorakoztunk, hogy kivancsiak lennenk mikor lesz az a pont, amikor a Bush tuntetok kivonulnak a Feher Haz elol, es jonnek az anti-Obama-k. :D (szerintem azokbol most nincs annyira sok. Tiszta Obama-laz van ebben az orszagban, nagyon sokan nagyon sok remenyt fuznek hozza. - mostanaban legfokepp a szuvenir arusok. azt a sok Obama-fejes cuccot latnatok ami abban a varosban van....:D)

A Holocaust muzeum eleg jo, erdekes volt latni az amerikai perspektivat, de teljesen valosaghu volt. Eeees mitnemmondok...beszaltunk a liftbe a tour guide-dal, akinek annnnyira atomdurva akcentusa volt, hogy ha megeroltetem magam SEM tudok olyat produkalni. Azzzonnal tudtam hogy magyar. :D De tenyleg. Annnnnnnyira magyarul ejtette az angol szavakat, le sem tudom irni. Aztan meglattam a csodas kituzojet: "Beszelek magyarur." (nem en irtam el :D)

Btw ket nap mulva back to school.

1 comment:

Erika Antal said...

Gyerekem, te dinka vagy , mint mindig...:D :D :D. Jót nevetgéltem!!!
Én is tudok magyarur :D :D

pusza