Saturday, January 24, 2009

Time to write something...

...something.
(lame joke, i kno)

Szoval...Faradt vagyok. Almost vagyok. Szomjas vagyok. Hajnali fel ketto van. Faj a fejem. (az elobb felsorolt dolgok miatt) De ugy hataroztam, hogy most "van idom" irni. Amugy meg fogalmam sincs hol kezdjem.

Az elmult picit tobb mint egy hetben az alabbi okok miatt nen irtam:
1. Megsokszorozodtak a meccsek.
2. Irtunk 1-2 dogat.
3. Ugy hataroztam hogy az eddiginel is tobb hangsulyt fektetek a social life-ra. lol.
4. Mire oda jutottam volna, hogy irjak, valaki mindig kozbeszolt, h "hallod, mit is kell elolvasnunk a holnapi angolra?" "wtf nemmondod h holnap van orank?" Szoval kezdhettem lecket csinalni. :D

Izgi dolgok amiket ebben az idoszakban csinaltam:

1. ooo ha jol emlekszem a legelso dolog amirol nem irtam de emlitesre melto a francia etterem volt mult szombaton. Nem reszletezem, isteni kaja, tehetseges enekes (egeszen addig amig tul nem adagolta a fine french wine-t)

2. asszem 2 meccset vesztettunk egyet nyertunk...de ebben nem vagyok biztos annyi game van mint a rohadas. who can keep track...?

3. Igen, igen aki olvassa Anya blogjat tudja, hogy kellett Mo. presentation-t csinalnom all-school meetingen (approx 850 people). Csinaltam egy kiraly videot, a hang megvolt, kepek nem. Bedoglott a nyavalya technology szoval a dear amcsiknak tovabbra sincs lovesuk arrol hogy hol van Hungary.

4. Szerdan toroltek az orakat; MLK day comm. service. Uramatyaaaaaaam tudjatok milyen tobb mint ket orat egy idosekotthona napkoziben tolteni???!!! EGY ORA HOSSZAT TEKERGETTEM A BINGO GÖMBÖT!

5. Csodalatos ma a mi hazunk is benevezett a junior-sophomore chicks baromsagra, aka "screw". Mar irtam rola, az a dolog amikor a baratnod megker egy sracot h adja oda a nyakkendojet es azt kell viselned a "partyn", igy mindenki meg van lepetve hogy ki a "titkos randija". Ez gimi 2.-3. -ban fine, senior year-ben egy joke. Mi mar eleg nagyok vagyunk ahhoz h merjunk fiukkal tarsalogni, es elhivni oket egy szerencsetlen boarding skool social event-re. :D Amugy en ezt tettem (tudom, szabalyellenes, whatever), szepen megkertem az egyik haveromat h jojjon el es legyen hihhhetetlenul meglepodve amikor latja rajtam a cool skorpios nyakkendojet. :D (Apa: a kerdeses gyerek a sulicsapat kapusa, es halaosan meg volt remulve a fotod lattan :D lol)
Amugy az egesz screw annyi h idehivsz egy halom fiut (nem te mesz az o hazukba :D), hogy egyek meg a 20 tonna kajat amit vettel. (volt csokiszokokut fondu - pontosan az aminek hangzik, viz helyett csoki jon lefele es alateszed a kis eperkeket palcikaval :D- Kirraly 5let if u ask me)

6. Naja, majdnem elfelejtettem...ma irtam SAT-t eletmben eloszor yaaaay :D A legnehezebb resz az adataid kitoltese volt. :D Najo nem. De ahhoz kepest hogy mennyire be voltam fosva, es mennyire nem tanultam semmit, tokre elveztem a dolgot. Tudom, hogy mazochista allatnak tunok- szarert elvezek egy 5 oras, majdnem only multiple-choice question tesztet-, de sztem fun volt. Egyaltalan nem stresszeltem, ugyanis a.) annyiszor irod ujra ahanyszor akarod; b.) tudtam, hogy nem fogok tokeletes pontszamot elerni elsore es no tanulassal...eppen ezert nemnagyon volt mit vesztenem. Gondolom a kedvem majd akkor romlik kisse amikor kikapjuk az eredmenyt. lol :D

Lets see what else...
... a szobam's in tottttal mess. valamit kezdenem kell ezzel az uggyel.
... my anklebraces smell like shit. reggel laundry.
... a dobasom balra huz (fuckthat-censored-). de tudom hogy javitsam. gotta shoot around tomorro
... 50 oldal szindarab, egy James Joyce story, 10-15 oldal (tomeny) tori, plusz francia.-holnapi to-do list. ebben a suliban nincs hetvege. teny; get used to it.

2 comments:

Erika Antal said...

És nem volt ott egyetlen technikus sem, aki megcsinálta volna azt a nyavajás cuccot? Gyanítom némileg mérges voltál, ahogy szoktál, ha nem sikerül valami, úgy, ahogy eltervezted. Így ha nem is tudják, hol van Mo. a temperamentumunkról kaphattak némi ízelítőt.
btw. csendben jegyzem meg elszaporodtak a fakkok és a sittek!!! Itthon nőietlennek tartottad, kint szebben hangzik? :)))

eniko said...

Nem, egyaltalan nem voltam merges, mert nem ez volt az elso eset h bedoglott a rendszer, es mindenkinek megmondtak h keszuljon fel erre.
Otthon is hasznaltam ezeket a szavakat, csak nem volt ennyire feltuno, mert annyian nem ertik az angolt h ugy csunyan beszelni nem jelent semmit. amugy itt nemmondom ki ezeket hangosan mert NOIETLEN. :D ocasionally tatogom, pl ha kihagyok 3 kosarat in a row...dammit :D