Sunday, April 12, 2009

Dress-shopping yaaaaaay

Jegyzetek

  • Tegnap voltunk New Yorkban rucit vasarolni.... :D Ezert virul ennyire a fejem. :D
  • Megallapitottam, hogy New York meg idegesitobb ha esik az eso, mert 5* annyi ember szaguldozik beled amikor nagy nehezen megprobalsz atkelni a zebran...fujjj.
  • A kb 5-6 ora alatt amit a varosban toltottunk 2 boltba es ket kavezoba sikerult eljutnunk...ez barmilyen kevesnek is tunik REKORD :D Foleg hogy mindket bolt 5 emeletes.
  • Lauranak sikerult ruhat vennie, ahogy a kep kommentekben is latjatok.
  • Nekem sikerult nem meg vennem egy ruhat, ami elonytelenul allt. Huh. Orok hala Lauranak.
  • Viszont immar 4 honap keresgeles es egyeb utan megtalaltam az abszolut tokeletes ruhat a promra. :) -bovebb info, lasd: foto kommentek
  • De csak neten lehetett megrendelni. Es azt hiszem volt -es van... :/- egy kisebb fajta confusion...szoval most mindenki keeeerlek minden idegszalaval szoritson, hogy sikeruljon elrendezni ezt az ugyet es 2 heten belul mar csak egy rossz alom legyen a megnyugtato tudattal, hogy a legtokeletesebb ruha bekeben log a szekrenyemben majus 28-ra varva. :)


Ps.: Ha nem eleg nyilvanvalo a jobb oldali slideshow, katt a kepre below!

7 comments:

petra said...

és milyen lesz a cipőőőőőőőőőőő??? ez a második legfontosabb!! Nha meg a hajad? és smink, meg fülbevalóóó? egy ruha az NEM MINDEN!! Bővebb infót plssss, itt vagy a levélben!

eniko said...

huh, ok most nem fogok reszletes leirast adni, mert masfel honap mulva a kepeken ugyis latod.
Cipo:
nem nagyon szeretnek kulon venni, mert mar igyis egy vagyonba kerul ez a bohockodas, szoval remelem valakitol kolcson tudok kerni egy arany/feher/bronz/sotetbarna cipot. Es amugy egyaltalan nem annyira fontos, tekintve hogy olyan hosszu a ruha hogy fene sem fogja latni a cipot.
Haj:
majd meglatod most hogy az atomban magyarazzam el?
Smink: arany,sotetbarna,gyongyszinu...majd csinalok kozelkepeket a fejemrol ha annyira ragaszkodsz hozza...

petra said...

nagyon szépen köszönöm :o)

kisrumpf said...

Kicsit lassú vagyok, a fehér ruha lett/lesz az, ugye, csak hosszúban??? Kelta minta ;-)?

Erika Antal said...

A vérében van, mondtam én :)

Unknown said...

Bocsánat, h ünneprontó vagyok, de muszáj hosszúban venni? sztem a rövid sokkal jobban állt.
Azt már látom, hogy én soha nem kísérlek majd el vásárolni, mert egyrészt utálok, másrészt sztem a piros/bordó ruha kifejezetten randa volt. Bocsi. Nekem a kék is tetszett, de el kell ismernem, ez a fehér tényleg klassz. Csak miért kell hosszúban venni? Tök jó lábad van, mutogasd. A korodhoz is jobban illik a rövid.
Tisztában vagyok vele, hogy nincs egy világlkasszis ízlésem, de szegény Laura sárga ruhája sem győzött meg...
De az is lehet, hogy te vagy pocsék fényképész! :)
a lényeg, hogy ti jól érezzétek benne magatokat!! És élvezzétek ki az alkalmat, amire felveszitek!
Pusza!
M.

Szuszi said...

nagyon nagyon csini vagy a ruhákba! szépet választottál PERFEKT!:)