Friday, April 10, 2009

"Oh shit, get your towels ready"

Elnezest kerek a dirty (piszkos) language-ert (nyelvezet). De ez meg csak a kezdet. Szoooval elokeszitettetek a torcsiteket? Szukseg lesz ra. :D

Az elmult napokban RIDICULOUSLY busy voltam. (nevetsegesen elfoglalt). Annyi dolgot kellett csinalnom, hogy meg fel is irtam egy papirra...egy bizonyos pont utan nem bizok a puszta emlekezetemben. Ezekrol a feladatokrol es egyebekrol most nem irnek, lenyeg, hogy az elmult 2 napban eddig 4 orat aludtam...az eber oraimat pedig rohangalassal, (mint a kisrohadekszoros a falon) esszeirassal es fogalomtanulassal toltottem. Ezert nem valaszoltam levelekre, kommentekre, hivasokra, egyebekre. For this, I apologize...

De most szerencsere 4 napos husveti szunet van, szoval eppen itt az ideje, hogy behozzam a szegyenletes lemaradast. Ugyanis rennnnngeteg dologrol kell irnom.

White Water Kayaking
Kezdjuk az egyik "vizes " dologgal, ha mar ennyire belejottunk a torolkozosdibe. (tudom, marhara nem vagyok vicces :D) A tavaszi sportom. Kerlekszepen vadvizi kajak. O.M.G. A legnagyobb fun ever!!!! (oh...magyarul: szuper) Egyenlore meg csak a medenceben szorakozgatunk (mad lehet hogy toltok fel kepeket, facebook-on van par), es trukkoket meg fontosabb technikakat tanulunk, hogy majd a folyon es az oceanban ne legyenek problemak. Juuuj tok buszke vagyok, mar megtaultam evezovel "rolling"olni, ami annyit tesz h fejrefordulsz a vizben, es egy bizonyos technikaval visszaforditod magad, hogy ne fulladj meg. hopsz. :D Az elso 4 nap kb minden nap a vizbefulas hataran voltam (nyugi Anya...elek) Amugy meg ha gaz van ki lehet maszni a csonakbol, es kesz. Persze ez a folyoban kellemetlen ha ki kell uszni a partra, majd vissza...szoval inkabb tanulj meg rollingolni. Eeeees egyszer evezo NELKUL is sikerult. CSak a kezemmel es a csipommel. Ez azert nehezebb, mivel semmi segedeszkozod nincs. De megoldhato :) 16-an megyunk egy ket napos turara az oceanpartra, tok joooo lesz, majd irok rola.


Theo London Concert
Igen errol nem irtam, mult szombaton volt koncert a suliban. Whoa tok jo volt, mondjuk kicsit heringdoboz feeling...oh well...Amugy persze lovesem sincs ki ez a fazon, valami next Kanye West-kent emlegetik. Ok, tovabbra whatever. Mondom en aztan a legszerencsetlenebb ember vagyok az ilyen dolgokban. Rap...pshhh. Mindenesetre eleg nagy durranas volt, vegre egy tisztesseges partaaay. Amugy keressetek ra youtube-on "theophilius london" Nem linkelek be mar klipeket, mert azt hallottam sokszor nem mukodik. Bumper.


Prom. WAAAAAAAAAAAAAAAAA. hihi. ok chill.
Nem, meg NEM volt prom. Majd majus 28-an. DE holnap megyunk ruhat nezni -es remelhetoleg venni - es mar megvan a prom theme. (tema) Ok akkor magyarazom. Minden promnak van egy temaja...oh, igen erre gondolom rajottetek. Pl 2 eve (2007) a tema 007 volt, valami James Bond stuff. De tipikus promtemak pl Hollywood, Paris, valami Jazz, tropusi es hasonlok. Azt hiszem a lenyege az egesznek, hogy a tema szerint diszitik fel a helyiseget -esetunkben a hajot- (MONDTAM, ugye megmondtam h kelleni fog a torcsi!!!!). Namostaztan ment egy koremil a suliban, hogy egyik nap leulunk es kitalaljuk a promtemat. A megbeszeles vegere a kovetkezo temak kerultek ki szovazasra (nem emlekszem mindegyikre...): Arabian Nights, Broadway, Havana Nights, Chicago, Casablanca, I'm on a boat. :D:D:D:D::D:D:D:D Ok, en mar elore rohogok, mert tudom mi tortent. Az edi romantikus lanyok feldobtak a Chicago-t, Ezeregyejszaka meseit, es tarsait, erre az egyik gyerek beszol, hogy "I'm on a boat" (Egy hajon vagyok) -mint TEMA. Es a szavazason ez a tisztes cim tobb mint 50 voksot kapott, a tobbi isweartogod nem szerzett ossze 13-at osszesen. :D Szoval az idei prom temaja: I'M ON A BOAT.
De a sztorinak meg nincs vege. nemtudom ki mennyire jobb nalam ami a rap dolgot illeti, de ez NEM csak egy random otlet, hogy "haha, egy hajon vagyok. es haha tenyleg a hajon vagyok mekkora vicc. heh." Hanem egy essszmeletlen dirty rap szam. :D Belinkelem, de nem biztos, hogy mukodni fog otthon. HA nem, mindenfelekeppen keressetek ra youtube-on: "I'm on a boat, The Lonely Island ft. T-pain"
Aki pedig tud angolul check out this: LYRICS

Hihetetlen. Komolyan mondom a mi evfolyamunk a legidiotabb amit eddig Lville latott. Halalkomolyan. :D


I'm on a boat
I'm on a boat
Everybody look at me 'cause I'm sailing on a boat (woaah)
I'm on a boat
I'm on a boat
Take a good hard look at the mothaf**kin' boat (sha-sha-shorty, shorty, yeah)


Ja, es tovabbra is javaslom, hogy nezegessetek a VOX-ot, ha insider infokat es pletykakat akartok Lvillerol ;)

4 comments:

Szuszi said...

I'm on a boat! Ez jóóó :-)

Erika Antal said...

Csibikém! Muszáj sokkolni az idősebb nemzedéket ezzel a vízaláfordulással? Már most megígérhetem, ha egyszer lenn maradsz és megfulákolsz nekem, akkor én kimegyek és úgy elverlek, hogy még na! Amikor a víz alatt vagy gondolj arra, hogy még nem vetted fel a Prom ruhádat, ez tuti elég motiváció lesz, hogy legyen elég erőd visszafordulni a felszínre :)).

eniko said...

nem az eron mulik, kulonben kirepulnek a vizbol minden egyes alkalommal...en a terminator. hanem a technikan. de mondom letezik olyan h "wet exit" ami a medenceben nemnagy cucc, de ha a folyon vagy eleg kellemetlen, mert ki kel usznod a partra a hajoddal meg vissza...

eniko said...

haha Szuszi, tenyleg poen ez a tema, mondjuk a tanarok fejet azert latnod kene...foleg h milyen a szam ("i f***ed a mermaid an such"....)