Saturday, June 6, 2009

Karantén...in a tent

O-óó....mar inkabb nem is mentegetozok...Galad modon elhanyagoltam a blogot es tisztelt olvasoimat.. :S Most megprobalom kijavitani a hibat. Aki Anya blogjat olvassa mar rajott a meglepetesre, en kb innen szamitva a 2.-3. bejegyzesben fogok rola meselni, ugyanis addig meg van 1-2 behozni valom. Szoval:

Ugye meseltem, hogy mindenki teljesen be volt sozva a prom miatt mert hogy az alaptervben egy luxushajon lett volna a Hudson folyon a Manhattan obolben (hüphüp)...Csakhogy kitort a sertesinfluenza a suliban (innentol kezdve swine flu-kent emlitendo)...szivas. 1 het alatt 36 eset lett. Meg az ujsagokban es a hirekben is voltunk lol :D Hogy megelozzek az inluenza terjedeset bezartak 4 napra a sulit es hazakuldtek mindenkit aki haza tudott menni. Mi a legtobb baratommal a campuson maradtunk es orultunk hogy behozhatjuk a lemaradasunkat a tanulasban plusz filmezhetunk meg csak ugy lehetunk egyutt igy az uccso napokban... :( Plusz mindenfele nevetseges ovintezkedeseket vezettek be, pl:
  • nem mehettunk sehova ---> karanten...
  • naponta legalabb 2ezerszer kellett alkoholsprayvel mosni a kezunket
  • fiuk es lanyok kulön idopontban mehettek csak kajalni
  • az ebedloben mar nem szolgalhattad ki magad hanem kesztyus nenik osztogattak az etelt...


Ezen kivul mindenki paranoias lett :D Nehany gyerek frankon kommandosmaszkban jart suliba :D Laura pl teljesen kesz volt, kerlekszepen nem volt hajlando bemenni a TV szobaba, merthogy "oda beleheltek a lanyok" looool :D:D:D Wilhelm pedig az orrara is kente az alkoholspray-t mivel szerinte az "alkohol egy reteget kepez ami megoli a bacilusokat ha be akarnak menni". Majdnem meghaltam egyszer ketszer a rohogestol, de a vegere en sem voltam kulonb. Halali volt...mindegy.
Szoval lenyeg hogy hatttttalmas felhaborodasunkra az allam megtiltotta hogy New Yorkba menjunk promra...... Ez volt 2 nappal az esemeny elott... Teljesen ideges volt mindenki (JOGOSAN!!! elso senior prom ami NEM egy hajon van)....Vegul a szulok eloalltak azzal a megoldassal, hogy rendelnek egy hatalmas satrat es mindent megtesznek hogy gyonyoru es tokeletes legyen a prom.
Es az is volt :):):):):):) Tenyleg. A tema pedig valtozott "SWINE '09"-ra ami szerintem halalosan vicces :D:D:D:D:D ("Sertés '09")

A promrol igazabol csak azt tudom irni hogy mi tortent elotte es kozben, de mivel ez egy partyfeleseg inkabb ott kell lenni hogy igazan megtapasztalja valaki. Elotte egyik (szegeny) osztalytarsam hazaba mentunk ahova hivott egy sminkest es egy fodraszt hogy csinalja meg a hajunkat (kb 4en voltunk lanyok, tok nagy chickparty volt) meg a sminunket...Pf hat mondanomsem kell jogy az a sminkesno valszeg be volt drogozva ugyanis annyi idiota mazt rakott a fejemre hogy meg azok utan is ugy neztem ki mint egy porcelanbaba hogy egesz delutan suroltam le a fejemrol a mazat....fujjjjj. Soha tobbet.
A pre-prom (elo-prom) party abbol allt hogy mindenki ezermillio kepet csinalt vagy masfel oran keresztul, plusz volt tombola (plazma TV volt a fodij...okkk), meg mindenfele kajak iesmi. Utanana vacsi es tanc. TOKJOOOOO VOOOOOLT!!!! :)



3 comments:

Vivi said...

Gyönyörű volt a ruhád!!!!

Tom said...

Szia,

Nem csak a ruha gyönyörű. :)

Most találtam rá 2 napja a blogodra, mindent elolvastam...nyáron megyek ki én is, tanulni.

Mikor jössz haza? Meg van már vmi hír hogy felvettek-e valahova college-ba?

Best wishes
Tom

eniko said...

Szia Tom bocsi, hogy csak most válaszolok, remélem még elolvasod.
Szóval, már kb egy hete itthon vagyok. :) Egyetemre pedig csak ősztől jelentkezhetek.
Amúgy Te hova/hogyan mész ki tanulni???