Sunday, May 17, 2009

McPhee Brunch

Hm...most nemtudom ezen mit reszletezzek. Reggeli egyik bnom hazaban ahova az egesz haz hivatalos. Eperleves (isteni), sali, szendvicsek, gyumolcs, desszert, karikaturista, rajzmuvesz, dumadumaduma, gyogyos GRAD (graduation) nyaklancok es buborekfujok, fagyikocsi. No, egesz jol osszefoglaltam. :D


Eeeeeeeeeeeees mint ahogy tegnap mondtam......Megerkezett a ruham! Es fel is probaltam! Es csinaltam 1-2 szerencsetlen nyomi "tukros" kepet. A normalis kepekre meg varnotok kell. De azok eleg pro-k lesznek ;)


4 comments:

Erika Antal said...

Ha valaki látná, hogy mit műveltem ezelőtt két perccel, totál hülyének néz. Annyira röhögtem, hogy majdnem kigurult alólam a szék. A ruha csodaszép... de a legjobb a könyv, amin állsz :D :D :D :D

Jó tudom, nyominger képeket csináltál, de ez akkor is nagyon jóóóóó!!!!
Látod csibém ilyen az élet, jó tett helyébe... Te felteszel képeket én meg röhögök... hát anya az ilyen...

Csibeee!!! És milyen szép hosszú már a hajad !!! / ezt viszont komolyan mondom /

petra said...

nekem is inkább a könyvön akadt mega szebem..komolyan azon állsz?:D:D amúgy nagyon nagyon jó a ruha:) (láttam h behúzod a hasad:P:P)
jó választás, ez eddig a legjobb az összesközül. és irigyellek, egy fehér hosszú ruhát mindig is akartam (nem, nem az esküvőmre, vagy olyasmit:))

eniko said...

ahhhhh megfogtal... azthittem nem latszik hogy direkt nem vettem levegot vagy 10 percig..ejjj-ejj.

kisrumpf said...

U look stunning. Irigykedem. (Nekem tökmindegy-e, hogy behúzom-e vagy sem, ugyanakkora :-( )

Majd ha lesz official photo, fogok kérni!

Jó választás volt!