Wednesday, May 6, 2009

My Prom Story

Aki romantikus, mesebeli sztorira vagyik eltevedt. Csak szolok. :D
Es a tortenet elolvasasa utan az emeberek 50%-a szivtelen gonosztevonek fog tartani a masik 50% pedig fogyatekos bolondnak. (az elso picit igaz lesz...ehh)

Akkor kezdjuk az elejen. (Ja, es ez lesz az elso es uccso 'maganelet' jellegu bejegyzes ;) de a tema sajnos nem elkerulendo, szoval barmennyire is nem szerettem volna a blogon belefolyni ilyen dolgokba most muszaj lesz.)
Termeszetesen engem is elert az "Uristenkivelmenjekapromra" panik. Na nem mintha magamtol olyan koran elkezdtem volna foglalkozni ezzel az uggyel, de Laura es Wilhelm nem hagyott elni...Szoval mar kb 2 honapja elkezdtunk gondolkodni kivel keeene mennem. (ez hiba volt. szoval hiba#1; szamoljatok) Azert hiba mert nagggyon amerikai, es a tul sok konspiracionak soha nincs jo vege. No mindegy.
Aztan hosszas gondolkodas utan arra jutottunk, hogy az egyik baratunkkal kene mennem, mert "u milyen jo, igy mindenki egyutt lehetne a hajon". Ezzel nem is volt tul sok problemam, mert a srac aranyos, jol is nez ki, etc. Szoval Wilhelm-szokasahoz hiven- elkezdett "intezkedni", hogy szegeny gyerek veletlenul se kerjen fel mast. (hiba #2 - azert mert figyelmen kivul hagyta, hogy en special egy maaasik gyerekkel szerettem volna menni) Aztan ez az egesz ugy eljutott egy olyan pontig, ahol mar kb 100% volt, hogy srac #1 fel fog kerni, de kozben srac#2 is elhatarozta ugyan ezt. Na ilyenkor jott az, hogy Laura elkezdte biztatni srac#2-t, Wilhelm ennek eredmenyekeppen jol letolta Laurat, hogy mit kavarja ossze az ugyeket...Ja, persze srac#1&#2 egymassal is beszelt, hogy "Te, tuti meg fogod kerni h menjen veled a promra? Mert ha igen en nem..." es ezeknek a kis diskurzusoknak az lett a vege, hogy srac#2 eloszor elhatarozta h orak utan szombaton gyorrrrsan megkerdez, hogy megelozze srac#1-t. Ez a sztori mar most is teljesen messed up, es mar kb tele volt nekem is a tokom az egesszel ezen a ponton...
Vegul szombat este benyitok a szobamba, es az ablakom alatt gyergyakkal kirakva h "PROM"...i was like DAMMIT. ("bassszus") Tudooom, a normalis reakcio h "jaj, majd elolvadok"...ok mikor is mondtam h normalis vagyok? A problema csak az volt h srac#1 csinalta ezt az egesz felhajtast, es mivel kb mindenki azzal jott h NEM MONDHATOK NEM-et neki, hat igent mondat...damn. Mondom, semmi gaz nincs a gyerekkel, csak a masikkal szivesebben mentem volna. Aztan 10 percel ez utan a kis szinjatek utan beszelgettem srac #2-val. Es ennek eredmenyekeppen ugy dontottem, hogy u kno what... (tudjatok mit...) ez az ugy elegge NAGYON NINCS RENDBEN, es kb elronthatja mind a harmunk viszonyat az elkovetkezendo 30 napra, szoval jobb, ha egyikotokkel sem megyek... Hat igen, ez az a pont, ahol nehanyan orokra leirnak, mint szivtelen bitch... Laura szerint "yes, what u did was morally wrong, but you were trapped." true... Es a tortenetnek meg nincs vege - mivel meg mindig nincs parom. haha. :D najo ez nem olyan vicces.
Tehat 2 nappal a kis incidens utan: baseball csapat kapitanya ugyszinten felker. aaaaaaaah, miert nem futottam rogton el amikor lattam a szemeben a szandekot...? (hiba #3 lol) Az egyetlen problemam a gyerekkel, hogy nagggyon nyomulos, es nem tul intelligens. Najo, idejet erzem, hogy elmagyarazzam az egesz parosdi lenyeget. KET szemszogbol....amcsi-jozan foldi halando
CEL
Amerikai - tatalni egy meno/csinos/nepszeru part es vele menni
JFH - talalni egy olyan valakit, akivel jol fog szorakozni a BUSZON ami 2 ora, es elotte. Mivel a tancos resznel ugyis mindig mindenki mindenkivel tancol haha. Es mi szukseges a jo szorakozashoz ebben az esetben? Valaki akivel lehet normalisan beszelgetni...mondjuk.
Tehat, vissza a sztorihoz. Szoval szegeny gyereknek nemet mondtam, mert tellljesen mas barataink vannak, es semmi kedvem nem volt az idiota american mean bitch-ekkel egy asztalnal ulni, es nem gondolom, hogy elveztem volna, hogy egesz vegig nyomul. Amugy aranyos meg jolelku gyerek, de egyikunk sem jott volna jol ki ebbol az ugybol. :S
EES meg mindig nincsen parom. OMG. Es most jon a jo resze a sztorinak. Ugyan ezen a delutan meseltem egyik baratomnak h mi tortent. Amugy valaki mondta, hogy meg regebben meg akart kerni hogy menjek vele, de 1. nem volt eleg batorsaga megkerdezni, 2.amikor meghallotta h melyik 3 masik gyerek kert meg az addigi icipici batorsaga is eltunt. :D Pedig tokre orultem volna ha megker!!! Megsporolta volna az egesz hercehurcat. No mindegy, vegul az egyik baratnom kb raorditott h KERJEN MAR MEG HA MEG AKAR! :D Szoval vegul 2 banan egy alma es egy narancs segitsegevel elmagyarazta, hogy mi a szandeka (ez az a tortenet, amit NEM lehet a blogon elmagyarazni... :D tuuul komplikalt), es veeeegre onszantambol mondtam igent. Wuhu. DE. ha-ha. Most jon az a pont, ahol azt fogjatok mondani hogy bolond vagyok, es a sok felszines amerikai halalra van dobbenve amikor megtudja, hogy kivel megyek. Jeff ugyanis egy kb 160cm magas kinai gyerek, nem latin tancos mint srac#1, nem jooomagas baseball star mint srac #2 es nem magabiztos baseball csk mint srac #3. DE a jozan felfogas szerint nekem van az egyik LEGJOBB parom. Ugyanis a gyerek vicces, valszeg evfolyamelso lesz, MAX pontot ert el az SAT-n (omg :D) de nem streber, tutttti hetszentseg, hogy nem nyomulos, majdnem ugyan azok a barataink es halalra rohogom magam vele oran.
Szoval tarthattok szivtelennek, mert nemet mondtam a gyergyas ugyre, vagy bolondnak mert a sok "meno es hot" gyerek helyett egy "atlagos" fiuval megyek aki raadasul alacsonyabb is nalam, nem nagyon fog bantani. Az bantott volna, ha 1. ugy megyek vkivel hogy igazabol nem is akarok, 2. vagy ugy, hogy azzal megsertem az egyik baratomat vagy 3. csak azert legyek vki parja, hogy 'jol nezzunk ki a fotokon.' bullshit. A fotok viccesen fognak kinezni, de ahogy mondani szoktam -ez nagyon narcisztikus lesz, beware - "i'll look pretty for both of us" :D
A pletykak es sztorik es utalkozasok amik ezt a tortenetet kovettek nem erik meg, hogy emlitsem oket. Ez Amerika...kozepiskola...BENTLAKASOS. A leheto legrosszabb kombinacio, ha ki szeretnel maradni a sz*rkavarasbol. Lehetetlen. Nem is irtam roluk egesz evben, mert tobbnyire hulyesegek, es tuuulbonyolitottak, mintahogy ez a sztori.
WAAAAAAAAAAAA PROM IS GONNA BE SOOOO MUCH FUN!!!!!! I CANT WAIIIIT!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Bocsi, ezt muszaj volt...kitores... :$

9 comments:

Erika Antal said...

Ez a bejegyzés már tényleg nagyon érett. Esetleg, ha pár szót "hallhatnánk" a swinefluról?

Csibikém, csak nehogy meglepődj, hogy milyen jól fogtok kinézni a fotókon :))). Kínai srác rendben van, ez volt az elvárás. Milyen büszkén fogom itthon mutogatni a képeket a megfelelő embereknek (Miki, Karnis, Bugyubá' )
- abba bele sem merek gondolni, hogy egy banán és két alma segítségével, mit és hogyan lehet elmagyarázni... és gyanítom ezzel kapcsolatban ez volt a legfinomabb komment, erre számíts :))).
- politikus már lehetsz, ideológiát remekül tudsz állítani a döntésed mögé :)))

eniko said...

oh, bocsi igazabol, banan alma es narancs volt. najo ezt gyorsan atfogalmazom, mert igy nemigazan adja vissza a valosagot...

eniko said...

amugy meg, most latom, hogy az EREDETIBEN is KET banan es EGY alma volt...szal nemtom mirol beszelsz..........:D

Erika Antal said...

plááne!! 2 banán !!! Ma jó nem ragozom. Dodó hívott, este hívom vissza, már alig várom mit mesél.

Unknown said...

Nahát akkor kezdjük az elején:
1) én abszolút büszke vagyok rád! Az életben egy idő után a férj-választásnál is rá fogsz jönni, hogy nem mégy semmire a magas szépfiúval, a nyomulós vagy a humortalan sztárral. Ahhoz, hogy igazán jól érezd magad, egy humoros, aranyos, jólelkű srác kell, aki mellett felszabadultan érzed magad. (Előtted van Gáborom? Hmm? Akkor nem magyarázom...)

2) Mivel ez életed egyetlen esélye az ilyen típusú bulira, nem árt, ha nem csak a fotók miatt feszítesz, hanem még jól is érzed magad.

3) A pletykákkal ne törődj, általában az irigység, a rosszindulat és a primitívség szüli őket.

4)Hogy lehet elmagyarázni egy promtot egy gyümölcskosárral??!! Amiről - valljuk be - mindenkinek tök más jutott eszébe... Egy hosszúkás banán, két kerek valami...

5) Explain them, pls, mivel lemaradtam róluk valahol:
lol
JFH
OMG

Köszke!
M.

Erika Antal said...

Tessék Csibe! EZT teszi a felnőtt lakossággal a banán alma hasonlat. Melinda Pl. nem is képes rendesen koncentrálni, pedig tuti tudja, csak elhagyta a fejét a banánoknál :)))
Drága klónom:
- lol:
laughing out loud (ha jól tudom)
- JFH:
Józan Földi Halandó (ld. a bejegyzésben)
- OMG:
Oh my God

A többit elmeséli a címzett :)))

Erika Antal said...

Jaj, megígértem Csibének, hogy megkövetem. Igen, mea culpa, a mi bűnünk, hogy ha banánról és almáról olvasunk, akkor másfelé kalandoznak a gondolataink.
Elnézést kérünk jelen blog írójától, valóban 2 banánról 1 almáról és 1 narancsról volt szó a bejegyzésre, ami semmi egyéb asszociációra nem ad lehetőséget, mint egy gyümölcskosár látványára :)))

eniko said...

helyes. apology accepted.

:D

Erika Antal said...

Hát Csibém úgy tűnik a franca tanárodat is az Eni fan táborban tudhatod mostantól. :)))
" Eni deserves commendation for her effort and participation in class activities. She greatly contributes to the learning environment in her class."

És látom azért a bőrödből te sem bújhatsz ki. Na én arra befizetek, hogy fogod azt itthon kibírni, hogy háttérben maradj :))).