Saturday, February 21, 2009

every fun comes to an end...

Vege a szezonnak.

Felteszem sokatoknak feltunt, hogy az elmult idoszakban szinte minden bejegyzes a kosarrol szolt, vagy legalabbis emlites volt rola. Neha kicsit kellemetlenul ereztem magam, hogy keptelen vagyok masrol beszelni, de ha jobban belegondoltok ez teljesen ertheto reakcio volt.
  • heti hatszor (igazabol 7*, csak vasarnaponkent edzesen kivul) 2 orat toltottem a tornacsarnokban kosarra dobalgatva, tamado es vedekezo taktikakat tanulva, ossze-vissza idetlenkedve a csapattal (koztudott, hogy a varsity bball lanyok a legaranyosabbak es legnagyobb okrok az egesz campuson :D - es en meg a 3 legenyhebb koze tartoztam)
  • a fennmarado szabadidomben (ez vagy edzes elott volt - akkor alt. aludtam; vagy edzes utan) a barataimmal voltam, akik nem mellesleg a boys varsity kosarcsapat tagjai. mit csinaltunk? a.) elmentunk a helyi pizzazoba kajalni, kibeszeltuk az edzoket, es az eppen aktualis meccseket (ja es mivel pasasok neha a hulye csajdumaikat is vegig kellett ulnom...nocomment); b.) pingpongoztunk vagy biliardoztunk (egyetlen bball mentes tevekenyseg); c.) college kosarat neztunk a TV-ben...
Roviden: intravenasan kaptam a sportot 3 honapig. Idom sem volt arra, hogy mason jarjon az agyam. De elveztem. Viszont ha oszinte akarok lenni magamhoz ez most pont eleg volt. Es ezzel mindenki igy van. Ilyen tempo mellett egyszeruen keptelenseg 3 honapnal tovabb uzni egy sportot az evben.
Lattatok volna mit muveltunk ma (uccso meccs napja). Akarmikor osszefutottam egy csapattarsammal orak kozott a campuson ezerrel pacsiztunk, h "Yessss, last day" "OMG, last day" "Last game and we r done" :D

Most pedig nagyon furcsan erzem magam. Marmint meg nem annyira, majd hetfon. Amikor mennek, de nincs edzes...

El sem tudom mondani, hogy mennyi rennnngeteg dolgot tanultam a szezon soran. 8 ev alatt nem fejlodtem ennyit kosarbol otthon. Es komolyan megszerettem a sportot. Nagyonnagyon. Es hianyozni fog.nagyon.




4 comments:

Anonymous said...

Jó dolog, hogy részed lehetett ebben!
De mostantól kezdhetsz egy másikba..:P vagy légy profi biliárdozó..:)

Anonymous said...

Tettem fel új képeket faceboookra, nézd meg! :)

Anonymous said...

Szia Csurka!
Ha ezt feri bá tudná...:D:D De jobb ha nem tudja meg, mert akk más témája sem lesz... elég volt a sítábor vele:D És am nem is lesz mostmár 1általán edzés, v majd késöb lesz csak? Mert oké, h vége a szezonnak, de attól még miért nincs edzés??
Nálatok mien az idö?? Nálunk esik a hó:D:D
Csók

eniko said...

Petra: mar profi biliardozo vagyok... :P ehhh...no. :D

Didi: Didikem, itt 3 havonta sportvaltas van. Vege van a szezonnak, akkor vege van.pont. :D Fele csapat lacrosse-t jatszik tavasszal, masik fele softball-t, nehanyan outdoor track-et...Edzes jovo telen legkozelebb ;)