Wednesday, February 25, 2009

Petra keresere :) (omg, im such an idiot...)

3 comments:

Anonymous said...

Köszönöm széépen!!

És tényleg, nagyon nagyon hiányzol már!

U.I: Már nem hadarsz :o)

Anonymous said...

Szia csuri !
tudom rég irtam de folyamatosan olvasom irományaidat csak valahogy a komentirás mindig elmarad :D
nagyon tetszik a video, ami mindenkinek feltunt nem csak nekem h mennyire megváltoztál :D
nemrég gondolkoztam és arra jöttem rá h te nem is tudod h összejöttunk Dáviddal mert miután kimentél mi pár napra rá jöttunk össsze, és azota is boldogitjuk egymást:D
a kosaras képek nagyon tetszenek
puszka

Anonymous said...

Nagyon édes a video:) Tök máshogy beszélsz, mármint érezhető, hogy már kint vagy egy ideje:) Az én barátosnémmal is ez volt és folyton ez a Am...tiszta AMERIKAIAS:)..na érezd jól magad, jó volt látni és élvezd majd ki a tavaszi szünetet:)