Tuesday, March 3, 2009

gyereknap van lol :D



Ma ugydontottem kinyitom a postaladamat. Oktober eleje ota eloszor... oups... :D De meg kell hogy ertsetek, egy 200 eves kis ladika az egesz, kombinacios zarral, amit csak kulonfele rejtelyes trukkokkel lehet kinyitni... Kb ezerszer probaltam, sosem sikerult. Persze meg lehet kerni a neniket hogy segitsen DE 5 dolcsit ker a szolgalatert az elso alkalom utan. Szoval az en varazslatos trukkom az, hogy fel evente kinyittatom vele a dobozkat...igy mindig azt hiszi, hogy az az elso alkalom.
Tehat kinyitja a postladat, tartalom kb mint oktoberben: kb 20-30 felszolitolevel, hogy vigyem vissza a konyveket a konyvtarba, kulonben dhall-t kapok. Huh, szerencse hogy ez magamtol is eszembe jutott igy a hosszu honapok soran, kulonben annyi dhall-om lenne, hogy ev vegen kenytelenek lennenek itt tartani es nyar vegeig minden szombatomat tanuloszoban toltenem... De most megint nem ez a lenyeg, ossze-vissza irok baromsagokat csakhogy ne kelljen elkezdenem az angol final paperemet.

Lenyeg: oh em geeeeeeee, jott egy level a sulibol. A Kerekbol. Mondom MI? Neeem, ez most tuti valami tevedes. Double check. Hm...ez telleg a sulibol jott, es telleg nekem. Kovetkezo gondolat: "Ok, mar megint mi a fenet csinaltam? Otthon sem vagyok, de megint az en szamlamhoz kell irni, hogy a.) zavarja az ora menetet, b.) nem hagyja tarsait tanulni, c.) miniautopalyat epit az ablakfeloli es a kozepso padsor koze (tovabba tervezi a letesitmeny meghosszabbitasat egeszen az ajto feloli padsorig, de idaig sosem jut el a folyosora valo szamuzetese miatt)??????!!!!!!! Miutan felig elvetettem ezt a lehetoseget (csak felig, ismerve nehany igencsak elszant tagot a tanari karban) lovesem sem volt, hogy MI lehet a boritekben. UUUUUuuuuuuuuu meglepetes, jeeessssz, imadom a levelmeglepeteseket (ez ne azt jelenti, hogy tamogatom a levelbombaterrorizmust)!!!!!!!!!!! (deszar amugy....most nemtudok olyat irni, ami az olvasoim tobbseget meglepne...mar reg tudjatok mirol van szo haha)
Szooooooval kaptam egy osztalykepet!!! :D Mint kiderult karacsonyra. lol, sry, tenyleg, mostantol komolyan kinyitom a postaladat... Ok, de a storynak meg nincs vege. Szoval ott allok halali vigyorral a kepemen (ez amerika, nemhinnem h hulyenek neztek), majd gyorsan visszarakom a kepet a boritekba, es tuzok vissza a hazba megmutatni Lauranak.
Es jeeeeeeeeeee meglepetes #2 IRAS VOLT A HATULJAN. Jo tudom, minden normalis ember reflexbol megfordit egy kepet. En nem. Szoval ugy 1 ora mulva mar nem vigyorogtam hanem kb szakadtam a rohogsetol (time to learn a new expression: LMAO - laughing my ass off ("szetrohogom a seggem") amikor olvastam miket irtatok a hatuljara. Hahahahahhahaha tiszta gyereknap volt :D

Nehanyat kiemelnek :D

"Mukiba uzeni, h nincs jegyed"
(Nike)
Jo hat ezt elolvastam...kepzelhetitek, majd meghaltam :D:D:D:D:D

"Sor + Anal"
(Seri)
Koszonjuk Seri. u r a pig. (still) :D
Kuldom a huslevest! (Bence)
Ok, hat ez sosem erkezett meg :D. A vizeletmintanak latszo dolgokat lekapcsoljak a vamon ;)

"consult w/ ur dictionary" (Dori)
Ohhh...mar hianyzott :D lol

"Múvóvör!" (Oti)
Ok, na ez volt az a pont ahol kesz lettem... :D:D:D:D:D:D:DD Otiiiiii <3>

Edd csak örömmel kenyeredet, és idd jókedvvel borodat, mert mindig az volt Isten jóakarata, hogy ezt tedd!”
(Gáborbá)
Koszonoooom :)
"Mert bizony mondom néktek, ha valaki azt mondja ennek a hegynek: Kelj fel és ugorjál a tengerbe! és szívében nem kételkedik, hanem hiszi, hogy a mit mond, megtörténik, meg lesz néki, a mit mondott."
(komolyan mondom, meg a rettenetes muizu szintetikus amcsi elorefelszeletelt kenyeret is jokedvvel eszem. :D - De ezt Gaborba ugyis tudja, es erti. Megha O is majdnem az egyetlen. :)


KOSZONOM SZEEEPEN MINDENKINEK!!!!!! :)

7 comments:

Anonymous said...

Hehe, tényleg, már el is felejtettem az osztályképet! :D hehe

amúgy..mondta most muki, hogy belevesz Téged a kockás dobásba hátha lesz végre már jegyed :P:P

És kééééééééééépzeld:D Nagymamám kapott papagájt..és hát gondolkozott mi is legyen a neve..ezernyit kipróbált, hogy hogy hangzik, hogy reagál rá az állat, és csak egyre figyelt..nha vajon?:D CSURIIIIIIIII :D:D NAgyiék felé Apa egész végig ezzel vicelődött (nem sértően nyugi) hogy Csurinak milyen nagy a farka (mert ő már látta a papagájt, mi még nem) És hogy sokat vakaródzik:P tündéri..és, nos, szombaton fellelkesülve a papagáj láttán, rájöttem, hogy nekme is kell..muszáj.

ééés, Ma vettem meg. 75x40x60 cm es a kalitkája (óriási!!) És egy gyönyörű szürke testű, sárga fejű Nimfát vettem (nézd meg neten, h néz ki! gyönyörű!)
és az lett a neve, hogy Lali :P tündéééri:)

eniko said...

HAHAHHAHAHhahahhahahhHAHAHAHHAhahHAhahahaha oistenkem hogy hillyanyzik Mukiba :D:D:D:D:D:D

a papagaj issue-ra no comment. :/ ... :D Jo mindegy, minden 2. papagajt Csurinak hivnak, nemtudom mit vagyok meglepve. Amugy poen itt senki nem hiv Csurinak. (1-2 gyogyos neha szorakozik vele, de az en bajom, minek mondtam el nekik) nagyon fura lesz, ha majd otthon ugy hivtok...erre ki kell dolgoznunk valamit...

cuki ez a nimfaallat, de azert ennyire csak nem hianyzok h be kellett szerezni megegy idegesito dumagepet... ohm... :S :D

Anonymous said...

szerintem petra 2 hét mulva kidobja a papagájt az ablakon mert nem fogja birni a rikácsolását :D
de most még jo mert mint kiderül bedepizett szegény állat meg Petra lesokkolta ór rendesen :D
Csuri meik e.mail cimedre lehet levelet irni neked ? mindig elfelejtem megkérdezni :)

eniko said...

eniko.chouri@gmail.com

pussssz :*

Anonymous said...

Nekem Csuri maradsz...
És remélem mikor hazajössz visszazökkensz a Csuri-nevű idegesítő dumagéppé :)
Nehogymár elrontsanak ott kint...

És gyeremááááááááár haza!!!

Pusz

Seri said...

Halihó!
Nem értem mi bajod az anállal meg a sörrel xD és nem vagyok pig =/...
annál sokkal-sokkal rosszabb muhahahahahah :D
Elhatároztam, hogy ha véletlenül jönnél suliba békénhagylak.. mindenki rád fog szállni és le se fogsz szarni és levegőt nem fogsz kapni ésatöbbi...
Ezért el kell majd menni kutyátsétáltatni valamikor, vagy ilyesmi, mert biztos, hogy nem fogunk sokat beszélni...
Ámbátor én szeretnék és remélem te is és salalalala megyünk partra mint anno :)

Pusz:
Seri

ui.: Laurának üzenem h anal ;)

Seri said...

Jut eszembe!
A kis gitárom el ne felejtsd :D:D
És ha esetleg tudnál nekem hozni egy 1dolcsist meg 1 üveg vmi noname sört azt meghlálnám.. :) ki is fizetem :) PLZPLZPLZ xD gyűjtöm a külfödi söröket o:)