Tuesday, March 24, 2009

Part IV - Visszaut + end of break summary

Ez csak tenyleg egy relative rovid note lesz, mert elkezdodtek a tavaszi kurzusaim, szoval vannak leckek, ezermillio dolog estebe. De errol meg mindenkepp meg szerettem volna emlekezni.

Szoval Costa Ricarol visszafele egyedul jottem, Denver, CO atszallassal Philly-re. Es wow lattam igazi cowboyokat :D Jo mondjuk a repteri informacos pultnal is cowboyoknak oltozott halalraunott kepu fazonok ultek, de oket nem szamitom most. Ja es mindenhol indian kepek voltak, plusz indian zene ment. Ez a resze mondjuk erdekes volt. Plusz lattam a famous Rocky Mountains-t, ami mellesleg nb1-es sihely, es erdekesseg: a Denver airport azert nez ki olyan furan, mert megprobaltak a hegyekrol mintazni...lol...okkk. :D



A szunet vege relaxalos volt, egy izzzzgi dologgal. UUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh. Netudjatok meg h hova mentunk Katie-vel csutortokon!!!! NCAA (national college athletes assosiation or something like that) Bball Tournament 1st round :D UConn game omg!!! (University of Connecticut) Ennyi zsakolast eletemben nem lattam eloben!!! Funfunfun :D

Ja, es megegy dolog. crap....ez nem ekkora fun...shit.shitshitshit. Szoval lenyeg, hogy okos hostmummy-m kitalalta, hogy jojjek vissza hetvegere a campusra (ez amugy NEM ENGEDELYEZETT, es a dinig halls closed of course...idiot woman)...valoszinu. Majd itt unom halalra az agyam 3 napig. Szoval megbeszeltuk az egyik haverommal hogy hozza megyek a hetvegere. Meg is kerdeztem vagy 3* az assistant house master-t hogy mi a rendes modja annak h elhagyjam hetvegere a campust. Mondta h irjak egy emilt a housemaster-nek es o majd megerositi. Ok fine. Irtan is emlit. Aztan marha jol kiderult, hogy fel is kellett volna hivnom es erre elkezdett problemazni h ez major school rule stb (a housemasterem egy picit ----...whatever ezt most nem olvastatok-ok vegul kis is toroltem, csak mergemben irtam le). Amugy 2 ilyen major school rule dolog utan viszlat van. hopsz. De beszeltem egy ertelmesebb emberrel (Dean of Students) es mondta h "ehhh igen ez nem biztos h a right way volt, de elegge csalodott a host familymben meg hasonlok"...De attol meg szombaton dhall. Bumm...Aron MOST lehet rohogni.

3 comments:

Erika Antal said...

Csibém! Lássuk be dhall nélkül nem is lett volna teljes az élmény. A saját tapasztalat semmivel nem pótolható :)))).
Elmesélem Bendinek, hogy végre kaptál egy tisztességes büntetést :))). Majd gondolok rád, nekem is dolgoznom kell szombaton.

pusza

anya

Anonymous said...

de ilyenkor a hostmummy-déknál lennél de ő meg gondol egyet, hogy eleget voltál már ott, vagy mi? Nem értem én ezt annyira:-)

eniko said...

ahh folosleges probalkozni is...shes a dumbass...