Monday, March 16, 2009

Part I - Az elokeszuletek

Ok, nos akkor belekezdek...es elore szolok h ez naggggyon hosszu lesz. Ezert adom le tobb reszletben. :D
Az elokeszuletek alatt nemsok mindent lehet meselni, csak nehany apro reszlet jut eszembe, de azert leirom oket. (kompenzaciokent, hogy nem irtam vagy ket hete)

A legfontosabb dolog: (ehh majdnem, lehet veszekedni h ez vagy az utlevel...) -> FURDORUHA
Eletemben eloszor netrol rendeltem bikinit, de meg kell hogy mondjam kellemes csalodas volt. Perfect size, design, everything. (forditas: tokeletes :D) Persze azota zaklat a Victoria's Secret az idetlen promocioival, es persze hogy lehetetlen megsemmisiteni gyorsan es fajdalommentesen a leveleket...
Nezzetek meg (ha nem tudtok varni nyarig :D)
enyem
Laurae

A pakolas tok nagy fun volt, Wilhelm es Laura pakolas urugyen a szobamban szorakoztak (ja, fiuk csak engedellyel mehetnek lanyszobakba mindenfele kikotesek mellett-igen ezeket mind megszegjuk altalaban-), hajnali 1 kor meg sehol nem alltam a csomagolassal, az ablakban szaritottam a poloimat (a szaritogepben osszemennek), Frankivel nosztagiaztam az europai partykrol (es a siabokol LOL), ja es a oruletbe kerettuk Aront skypeon. Nagyjabol ennyi.

A repteren minden rendben volt, leszamitva hogy Wilhelm majdnem megorult mert azt hittuk Laura a suliban felejtett vmi eleg fontos dolgot...ize...ezt most nem irom le, mert nem az en maganugyem lol. De majd ha visszaolvasom legalabb emlekezni fogok ra es jot rohogok :D

A repcsin pedig quality movie-t adtak HSM3 :D MIndegy vicces volt, kb sirtam a rohogestol amikor Wilhelm utanozta a csavo mozgasat amikor vonszolja magat folfele a lepcson. "The boys are baaack" :D:D:D:D:D Amugy egyaltalan nem Grease koppintas a film...dehooogy.

Ok a leszallas utani resz egy masik bejegyzes...telleg nem akarok tul hosszuakat krealni...csak kis dozisokban hogy mr.belenyomomafejedetahoba-nak is emesztheto legyen...

2 comments:

Anonymous said...

All lies! Nem is örjitettetek meg!:D
Kis szint vittetek az életembe:D

Anonymous said...

Mondd, hogy Continental Airlines...En a Puerto Ricoba tarto gepen elvezhettem a HSM3-at:S:D