Tuesday, December 30, 2008

#1: 118 pont; -45$

1.)
A teny, hogy egyik nap ujfent moziban voltunk lehetoseget nyujt szamomra hogy ujfent megosszak veletek nehany erdekesseget a dear amcsi movie theatre-kel kapcsolatban. Eloszor is csak jegyet veszel nem ulohelyet. Ami annyit tesz, hogy utolsonak erkezni szivas. (Igen, ezek voltunk mi, kis is tort a nyakam a film vegere.) Tovabba az atmoszfera is tok mas. Pl nem gaz ha beleszolsz a filmbe. Elofordul hogy egy make out jelenetnel whoop whoop-olnak, es senkit nem zavar. :D Tovabba: a popcorn undorito. es zsiros. Valamint a helyi fiatalsagon kivul nemnagyon latsz mast az ilyen kisebb mozikban, ami eleg depressziv (nincs ilyen szo) latvany to be honest. (sok deszkas emo aki azthiszi h meno, pedig nem. hhhmmm regi szep idok. de mi sokkal menobb 14 evesek voltunk)
(footnote: Marley&Me volt a film, ami egy konyvon alapul, es eleg cuki. plusz jo hosszu)
Par nappal kesobb ugy gondoltuk inkabb aktiv szorakozast valasztunk ---> menjunk korizni! Juhu, tisztara vartam!!! Eloszor kajaltunk valami szornyu mexikoi etteremben, ahol olyan rossz volt a kaja, hogy joforman csak nachos ettem chilliszosszal, amire megittam vagy egy liter vizet. Ennek a tenynek kesobb hatalmas jelentosege lesz. Tortent ugyanis, hogy draga Stewie (GPS) begolyozott, raadasul a soforunknek (Lara bnoje) fogggalma sincs meg arrol sem hogy eszakra vagy delre van a sajat hazatol a fout, sikerult felkeverednunk az autopalyara, ahol eppen a karacsony utani rush hour volt. Igyhat ahelyett, hogy 5 perc alatt odaertunk volna a korihelyre 1 oran keresztul araszoltunk a dugoban. En csondesen ultem, es szenvedtem a fent emlitett liter viz kovetkezmenyeit....DE legalabb sikerult megtalalnunk a helyet. Es rendkivul boldog voltam, hogy vegre korizhatok (ennek a gondolatnak csak a ladies room latogatasa utan jutott hely a fejemben). Errrrre mi tortenik....hatbasszuskulcs. Az a nyomorult hely GORKORI palya volt. Ahhha, tenyleg azt hiszitek, hogy ez nem olyan nagy gaz? De az. Olyan koripalya ami a filmekben van es a 14-15 eves meno gyerekek jarnak trickeket csinalni. Nem is tudtam, hogy ezek a helyek valosagban is leteznek...Amugy kepzelhetitek hogy rohogtunk...A csodalatos koriestebol pedig ujfent mozi lett (Yes man, ami eleg fos), DE elhataroztuk, hogy penteken visszalatogatunk meno gurulos pajtasainkhoz. jesssz.

Juuuj, es voltunk bowlingozni is. Na a tehetsegemrol inkabb nem mondok semmit, a Viki valszeg laugh her ass off ha latna mit muvelek azzal a szerencses lukas golyoval. DE a mazlista fejemnek koszonhetoen a masodik korben 2. lettem 6 emberbol. Bezony.

Ok, a fun part utan egy icipici akademiai jellegu kitero. Jelentkeztem eletem elso SAT vizsgajara...woopwoop. Rendkivul izgi. El is kezdtem komolyabban keszulni. Nem ugy mint az eddigi "valaszoljunk a napi SAT kerdesre" programon valo reszvetelem...:D De azert az is valami, es er is valamit. (remelem) Majd meg emlitest teszek errol a kis kalandomrol a jovoben, foleg hogy most mar tenyleg idot kell ra szakitanom naponta...Ez vagyok en...amig nem fizetem be a 45dolcsit es nem veglegesitem a jelentkezest (ez tortent meg par napja) addig nem tudom komolyan venni a dolgot. Borzalom.

No comments: