Tuesday, December 30, 2008

#2 Philly

Yeeeeee Philly beszamolo, tudomtudom mindenki erre vart. (foleg en :D)

Mar elsore is tetszett a varos (elso nap, mikor megerkeztem Carmelekhoz), de most tobb idot ott toltve arra a felismeresre jutottam, hogy semmivel sem lett rosszabb szeptember ota. (tudom, kesz zseni vagyok, hogy ezt eszrevettem :D) Most is kicsit touristy dolgokat csinaltunk, de valahogy nem ereztem magam annyira turistanak. Csak akkor amikor Joe (brit friend) kozolte, hogy "Uh lol, you look so European...u always have to be so chick, do u?"- ok, annyi a tortenet, hogy egyszeruen nem visz ra a lelek, hogy edzocipot vegyek fel szoknyahoz, vagy hogy mackogatyaban es UGG csizmaban masszak ki az utcara...es ez bizony neha feltuno ebben az orszagban. Igy a suliban is> Joe (ironic tone): "You and Laura togehter...just look at you "Where are you from???" I have nooooo idea..." Ez van, legyunk buszkek europai mivoltunkra, nemigaz? :P Mi Lauraval buszkek vagyunk. Bizony. Ezert hiszi azt az fel iskola, hogy mindketten franciak vagyunk. (VAGY mindketten magyarok, de ez a ritkabb eset) Now back to Philly.
Setalgattunk a varosban (tokjo volt a L'ville bubble es a minitown NewCastle utan), trashy kavezolancokat latogattunk (nem ajanlom), plusz window-shoppingoltunk, amit fogalmam sincs, hogy Joe hogy birt ki. (Berangattam a Victoria's secretbe Lauranak ajit nezni for heaven's sake...:D)

napos maszkalas utan totalkipurcanva, es ket csodalatos verholyaggal gazdagodva Sex&TheCity-t neztunk majjjjd GossipGirl-t....NE.IS.KERDEZZETEK.MI.AZ. :D Egy idiota szappanopera, de nagyon addictive... :D Igazabol nemtudom elmagyarazni mit jelent ez itt....ahhoz itt kell lenni. Nagyondurva, es nagyonamerikai. XOXO.

Uhhhh azt a fagyizot ahol ma EBEDELTUNK (:D) latnotok kellett volna...hmmmm issssteni volt. IGAZI olasz gelato es sorbetto amerikaban. Imadtam. (dark choc, baked apple, coconut milk <3)


-tovabb olvasni csak akkor ha megneztetek a fagyizo website-jat...-

Mert most jon a gyomorfelforgatoresz....fujfujfujfujfujfujfuj. Tokjo morbid stuff. :D Orvos muzeum, betegsegkiallitassal. :D >>> Mutter Museum
Eloszor azthittem, hogy nem fog tetszeni, mert -akarki akarmit is gondol majd rolam emiatt- nem vagyok nagyon oda a kiallitasokert. Mert szerintem nagyon awkward ahogy ott van az a sok dolog egy uveg mogott mindenfele valosagszeru kornyezet nelkul. Ezert nincs bajom az arts muzeumokkal, mert a kepek igy is ugy is a falon lognak, tokmindegy hol vagyunk.
De ez a muzeum speciel tetszett. Mert: kicsi volt, rovid, tomor, lenyegre toro, erdekes, undorito, megbotrankoztato, es morbid. :D Imadtam ahogy az arcom vegig nyomi grimaszban volt. :D JA, es mellesleg talalkoztam az elso igazi magyarral ebben az orszagban. Soltesz Joskanak hivtak, es ha jol emlekszem tuberkolozisban halt meg. Orom volt megismerni a koponyajat.
Haha, majdnem elfelejtettem meselni, hogy meglatogattunk egy igazi piacot -ami megjegyzem az en agyamban total non-existent volt az USA teruleten belul-. Rendkivul erdekes volt, bar igy 5 honap utan nem lepett meg hogy a pincerno a kepunkbe enekelt valami baromsagot, es mogottunk ezerrel orditottak minden 20. masodpercben, hogy "Cookie, cookie, don't forget your cookie!". Ez Amerika. Gondoltam megosztom veletek. (hozzateszem a karomkodo csovesek is mindenfelekepp beletartoznak a realis osszkepbe)
(pics r comin - figyeljetek a bejelenteseket)

1 comment:

Szuszi said...

Gossip Girl-t már itt is adják Magyaro.-on...hehe:)