Monday, December 1, 2008

Break summary

Hihetetlen milyen lusta voltam szunetben blogot irni...mar megint hozhatom be. Grrr...
  • Az edzom nagy valoszinuseggel leszedi a fejemet ma delutan az elso edzesen>>> Osszesen 1szer voltam dobalgatni, akkor is 5 percen belul lefagytak az ujjaim, tehat a dolog a csuklom non-flexibilitasa miatt elvesztette az egesz ertelmet. Igen hamar abba is hagytam. Egyszer voltam futni is. A nyomorult szel mindig kifujta a fulembol az iPodot...hasonlo dontesre jutottam tehat a futast illetoleg is.
  • Ami a halaadasi kajat illeti (velemeny): HA ezeknek ez az unnepi kaja akkor tovabbra is csak sajnalni tudom a nepet kulinaris szegenysege miatt. Rengeteg megnevezhetetlen kaja volt, a legtobb izetlen. A cranberry souce nem volt rossz, legalabb feldobta a tokszaraz pulykat. (igen Apa, egyet ertek. A pulyka izetlen :D) Ja, es az amcsi apple pie tovabbra is jo, bar a host mum ezerszer jobbat tud csinalni mint Lara mummyja. Tul edes volt.
  • Egy 1 eves gyerek scared the hell out of me, amikor ram visitott, hogy "Mama". Legfelelmetesebb elmenyem a szunetben. Meg annal is felelmetesebb hogy egy trashy vampiros konyv, es rengeteg scary movie utan a 3. emeleten aludtam.
  • Tokjooo voltunk Phillyben vasarolni, es mexikoi etteremben. :) Legjobb nap volt a szunetben. Annak ellenere hogy hideg volt, es minden lehetseges helyen magamra ontottem valamit. Forro csokit, szendvicset, vizet, kimondhatatlan mexikoi kajat, stb.
  • Tegnap international dinner-t rendeztunk. :) Kinai kaja (IGAZI, Maya csinalta) SOMLOI (naturally the best) es "sved" palacsinta plusz sved apple pie. Nem vitt ra a lelek h a palacsintat megkostoljam mert tocsogott az olajban es a Mamaenak a kozelebe SEM ert... :( De a somloi isteniiiii vooooolt! :)
  • A szunet nagy reszeben amugy olvastunk, setaltunk, varosokat neztunk plusz filmeket, szorakoztunk a konyhaban, orakat eltem a facebook-on, estebe. Most pedig megyunk vissza a suliba, jesssssssssssz. :) Amugy 2,5 het mulva ujra szunet.

Winter term BEGINS

4 comments:

Erika said...

Szia Csibe! Mi még nem kaptuk meg :(, de kiérdemeltél egy virtuális váll veregetést. Mit ne mondjak jó messzire kellett menned, hogy ezt (kitűnő) elérd :)))
(volna még egy megjegyzésem de azt majd priviben).

pusza
Anya

Anonymous said...

Gratu a somlóihoz:) ügyi vagy.
és bizti jó lehetett egy kis nyugi.nha meg örülj h a hidegben nem fáztál meg..nekem sikerült..úgyh most itthon iszogatom a teácskát..
oh..és jó tanács. NE NÉZD MEG!!! a P.S. I love you-t!! végig sírtam..vagy mosolyogtam..de komolyan, ez egy olyan film, amit a zsepi gyárak találtak ki. amúgy is náthás vagyok, de így méggyorsabban elfogyott egy százas csomag.

amúgy..fent voltál tegnap, pbáktam küldeni képet, de nem voltál otttt!!! nem éér..

Anonymous said...

Szia Csuri! Küldtem neked 1 emilt! Légyszike, olvasd el!
Puszi
Ági :)
(Milyen Ági? Majd megtudod, ha elolvasod)

Unknown said...

Szia csuri
jolhangzik hogy nemsokára szüneted van megint :D
a kosarazást meg ne hanyagold el mert te leszel az edzö mikor hazajössz mert bizti h alakitunk egy csapatot mert már nagyon hiányzik a kosarazás;)
a film amit a petra ajálott egyébként télleg jo ... még nekem is tetszett ;) ...igaz szomoru meg romantika is van benne de a története nagyon szép és végre nem a szokásos szakitunk veszekszunk de utána ujjra szeretlek :)
légy jo puszi