Thursday, August 21, 2008

Beach


Wow figyeljetek micsoda statisztikam van:
5 nap - 5 allam (MA, NY, CT, PA, NJ) + holnap 3 masik :D
6 nap - 3 big city (NYC, Boston, Philadelphia) + holnap meg egy :D
Mindegy, ezt a tablazatot sikerult felallitanunk ma, es megjegyeztek milyen mazlista vagyok, tekintve hogy csomo amerikai nem is hagyja el a sajat allamat. :D


Lenyeg:
Meseltem ugye, hogy ma megyunk a nagyszulokhoz, ok is nagyon aranyosak voltak, hihhhetetlen itt mindeni mindig olelest ad :) De komolyan! Figy, de vegulis megvan a lelki bekejuk.
Ja, es Apa: a nagymama is megdicserte az angololmat, pedig ma eleg csovesul beszeltem sztem, szoval nem mondhatod, hogy csak a fiuk dicserik. (a lanyoknak evidens, azert nem szolnak ra kulonosebben semmit)
mentunk a tengerpartra is, de az oceanba nem, mert tele volt meduzaval, szoval csak napoztunk, es elolvastam eletem leggggunalmasabb short story-jat (kotelezo olvasmany #4)

Most egyebken csak fel orat vagyok itt a gepnel, mert ma van Sean uccso napja mielott visszamegy az egyetemre, szoval csinaltunk egyutt vacsit meg minden, es most varjuk, hogy kesz legyen.
Ja Anya, kepzeld itt mindenki maganak inezi a szennyeset :D Neked is bejonne, mi? Es azt is kepzeld, hogy ma mondta a Carmel, hogy az ev soran nagyon szivesen elkeszeti velem az un. folder-emet (Common Application Form, College List, mindenfele terv hogy milyen tesztek kellenek stb.) De nagyon szupi, mert mondta, hogy ezt szinte lehetetlen rendesen megcsinalni kulfoldrol, szoval meg itt elkeszitjuk. Nem kiraaaly???? Persze ez meg nem jelent felvetelt sehova, de nagyon nagy segitseg.

Egyebkent tenyleg elkepeszto durva hazuk van! Pl HAROM kandallojuk van. :D (eggyet hatha odaadnak bucsuajinak...mondjuk a tulsulydijbol veszel 5 ujat legalabb) es mindenkinek akkora a szobaja, mint a mi nappalink (plusz a ket vendegszoba is, enyem pl a fel alsoszint, furdoszobaval, walk-in gardrob meg minden :D), ja es van edzoterem, meg biliard, es csocso, es ket kosarpalank, szoval Bendi lehet, hogy te is ellennel itt :D

No mindegy mostmar tuzok, kolcsonkerek par SAT konyvet, csakhogy tisztaban legyek mi var ram.

2 comments:

Unknown said...

Orulok, hogy jol erzed magad, en is eljutottam legalabb 3-4 allamba, pedig meg csak egy hete vagyok itt. En is jol erzem magam itt, de szerintem ezzel mindenki igy van. Amugy kepzeld, anyud irt kommetet a blogomra!!!:D
Na megyek reggelizni, oleles: Anna

Hadusovzky Petra said...

még mindig nem állíítottad át csuri..

am., örülök h jó neked..a meleg konyhában szoktam gondolni rád, h most éppen császkálsz ott kint vhol.
viszont képeket pls!!!!