Thursday, August 28, 2008

New York

Bocsi mindenkitol, akit nem feltetlenul izgat a daily life, de NYC elott meg tartozom egy nappal. (megigertem)

Szoooval, veeegre voltunk vasarolni. Es annyira nem ugy vasaroltam, ahogy szoktam! Tudod mikor volt ido gondolkodni, meg felorakat probalni, amikor a Philadelphia Outlet kb akkora, hogy a Pramier Outlet otthon, mondjuk egy uzlethelyisegnyi hozza kepest.
Mindegy par oran belul total kiutve, DE 6 felsovel, egy koktelruhaval es papuccsal, taskaval, torcsikkel teli 20ezertonnas taskakkal vonszoltuk magunkat a kocsi fele. En marhara elveztem, a labam kevesbe. Ennnnnyit setalni egy nap! No mindegy, este megint barbecueztunk (errol vannak fotok is) es juhuuu megint csinaltunk SMORES-t, ami -mint utolag megtudtam- azert smores (figyeljetek, mert jo), mert mindenki azt mondja, hogy "I want some more", es, ez gyorsan mondva smore-nak hangzik. :):):):) Ja egyebkent ez az amirol mar meseltem (keksz- malyvacukor- csoki- keksz)

New York



Tokjo, NYC nincs is messze innen, csak 2,5 ora, de mondjuk mire odaertunk mar eheztunk. NA nem mondom, hogy az ebed olyan isteni fincsi volt, valami marokkoi etterembe mentunk, de a sasliknak tok ugyan olyan ize volt mint otthon. ( egyebkent a kajas mehjegyzeseket mostantol neked ajanlom Apa :D)
Amugy igazabol azert mentunk a varosba, mert este Red Sox v. Yankees game volt, es Chris-eknek allando jegyuk van, kb az 5. sorba. :D Viszont a meccs elott meg volt idonk setalni a Central Parkban, es megnezni nehany kiallitast a Metropolitan muzeumban (ami mellesleg total szemben volt az apartmannal, ahol aludtunk). Hihhhetetlen, lattam eloben Rodin-t Picasso-t es tarsaikat, sot egy egyiptomi kiallitas is volt, ami meg nagyon tetszett. Eeees gondoltam ratok (most it az osztalyomat ertem), mert amikor ev vegen megkaptam a muvtoris konyvet Gaborbacsi mondta - felteszem csak viccbol :D-, hogy majd gondoljak ratok, amikor latom a kepek eredetijet a Metropolitan-ban. :) GONDOLTAM :D

Este Katie 2 baratnojevel es Mikeval elmentunk valami kajaldaba, ami egyebkent arrol hires, hogy amerika legjobb burger-et csinaljak ott. Jo mondjuk azt senki nem gondolja komolyan, hogy en majd este 8-kor hamburgert fogok enni. Szoval vegetarian fajitas-t rendeltem, ami annyira hihetetlenul rossz volt, hogy inkabb valasztottam volna a 3 ujjnyi vastag hamburgert... Ezt most tenyleg inkabb nem is ragoznam tovabb, mert mar amugy sem erzi jol magat az a szerencsetlen tejfol es csipos szosz es olajos undi brokkoli meg gomba a gyomromban, es mar tegnap sem tetszett a kepuk, viszontlatni pedig plane nem szeretnem oket soha tobbe.

Es ma hatkor keltunk. Mert Katie elfelejtette, hpgy 9:30-kor bebiszitterkedik, szoval most kicsit KO vagyok. Es a fent emlitett kaja besertodott azon, amit az elobb mondtam, es most itt pattog a gyomromban. Szoval jobb ha most megyek.

NE egyetek vegetarian fajitas-t. SOHA.

5 comments:

Anonymous said...

El sem hiszem, hogy te este 8kor hamburgert ettél!!!!Képek nincsenek???:D:DCsurikám..email????
Légy jó,puszika

Hadusovzky Petra said...

igen, eléggé furcsa ezt így olvasni :)
meg azt h ennyi híres helyre mentél.
a koktélruháról legyen kép maaaajd! :)
és..milyen a szobáád?:) van homevágyad?
mit csináltok, h ha csak otthon vagytok? (kajáláson íkvül:P)
mikor szoktatok aludni menni?

(nekünk már megvannak a könyvek....szupppi sárga németünk lett...(pfhuj..)

Melinda said...

Te Csuri!

nem kekeckedésképpen mondom, de ahhoz képest, hogy itthon magvakat ettél, meg elégetted a csokikat, most annyit kajálsz, mint én egész hónapban.
Szerinted, mi lesz ennek a vége??!! :))
Különben ezerrel puszázlak!
Melinda

Anonymous said...

Nos akkor felreertesek elkerulese vegett: NEM rendeltem hamburgert! oda is van irva: "azt senki nem gondolja komolyan, hogy en majd este 8-kor hamburgert fogok enni." - negativ jelentesu mondat. Nekem kell titeket magyarul tanitani...pf...:D

Ja es a nemetkonyvvel kapcsolatban. Draga Petra, nekem mar vagy egy honapja megvan ;)

Na pussssz

P.S.: A Petra kerdeseivel kiegeszitem a GYIK bejegyzest, majd figyeljetek. :)

Anonymous said...

Ne aggodj Eniko, en is igy szenvedek kb a kaja miatt. Minden aldott este olyat rossz erzessel bujok agyba, mert a csalad hajlamos arra, hogy este 10-kor meg vacsizzunk. Azt hiszem mar most felszedtem legalabb 5 kilot:s Anna