Friday, August 29, 2008

#1 The Lawrenceville School

Ezt.nem.hiszem.el. Nem. nemmegy. majd ha lenyugodtam irok. Most nem tudnek a "szaraz tenyekrol" meselni. MERT WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ok ez igy nem mehet tovabb. majd kesobb visszajovok.

(waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)



Huh, no. Mindjart mas. Akkor meselem mi tortent ma. Igen, elmentunk A Suliba. (Juuuuj, hogy talaltatok ki?)
Komolyan mondom ezt vartam mar fel eve. Es ez nem vicc. De mindegy, kezdem az elejen. :)
(kicsi nyilakkal jeloltem a temakat, aki nem akar sokat olvasni csak azt olvassa, ami erdekli. De egyebkent egyutt ertelmes a szoveg.)

>>>> Rizsa
Az iskola sincs messze innen (ugy tunik, hogy ez a legjobb hely az egesz orszagban, minden csak par oranyira van, Lawrenceville pl 1), szoval hamar odaertunk. En Chris-el mentem egy totttal telepakolt kocsiban (es en is meglepodtem milyen ertelmesen tudtam angolul tarsalogni az EU teruletfejlesztesi terveirol. ELJEN A FOCIERETTSEGI!), Katie es Carmel egy masik autoval jottek, mert Katie eppen most
kapta meg a jogsijat es gyakorolnia kellett autopalyan is. No mindegy, lenyegtelen reszletek, hogy kesleltessem a lenyeget, mert bevallom oszinten lovesem sincs hogy adjam elo ezt az egesz napot. Annyira ott kellett volna lenni. Mindegy. :D
>>>> Pannnnini
Pont ebedidoben erkeztunk meg (igen, lehet rohogni, haha, tenyleg, megint a kajarol irok. DE! Nekem van egy Apukam is, aki mindig az elelmezesem felol erdeklodik, es neki is irom ezt a blogot. akinek nemtetszik ugorja at.), es most kommmolyan annyira finom pannini-t ettem! Anya kikeszultel volna tole! Isteni (egeszseges) kenyer, pesto, mozzarella, paradicsom. naaaaa? :D
JA es Bendi, azt a sutihalmot ami abban a kirakatban volt!!!!!!!!!!!!!!! Muszaj lefotoznom legkozelebb, mert egyszeruen nem tudom leirni.


Welcome back azoknak akik kihagytak az elobbi bekezdest. Nyugi, semmibol nem maradtatok ki azzal, hogy atugrottatok (viszont azt a szendvicset kihagyni nagy hiba, nekem elhihetitek).
Egyebkent ez a kicsi etterem pont a sulival szemben van, es meg a campus resze, szoval barmikor ki lehet jonni. Talalkoztunk is 1-2 emberrel, pl a zenetanarral (nem sok kozom lesz hozza), es nehany diakkal. (Kriszti kepzeld az egyik lany ismert! Claire azthiszem, prefect lesz a baratnoddel a Stephens-ben) Es az a vicc, hogy meg csak kedden van bekoltozes! tokjo, hogy mar vannak ott paran.

> >>> My House - McPherson

Jo persze kepzelhetitek, hogy jobban erdekelt a campus, szoval alllig vartam, hogy menjunk mar es nezzuk meg, stb. Hova is mentunk eloszor? Juj, igen tenyleg koszonni a House Master-emnek! :) Aki nem tudja mi az: Minden hazban van
House Master, aki ott lakik a csaladjaval, es felugyeli a dolgokat. Naggyon aranyos volt Mr. Cunningham (azt hiszem Arts Master az iskolaban, szinesz volt), es kepzeljetek van egy tok eeedi kutyajuk, Jack, aki kb olyasmi mintha spaniel-westi keverek lenne. De cuki, csak lopkodja a zoknikat. (Allie is, by the way)
Eeeees szinten nem hiszem el: mivel ilyen koran erkeztunk meg nem lopkodtak el a jo cuccokat, szoval Mr. Cunningham felajanlott egy hutot 10 dolcsiert! Kiraly! Csak senior-oknak lehet hutojuk, ami egyebkent eleg praktikus, es mivel en eselytelen volt hogy hozzak, remeltem, hogy a szobatarsamnak majd lesz.(amugy nagyon nem akartam szobatarsat) Es waaaaa SINGLE ROOM-ot kaptam!!!!!! Tudom, hogy nem sokan voltatok boarding student-ek (meg en sem), de ez eleg nagy kincs. (es a huto is, ha mar itt tartunk :D)
Szoval miutan megbeszeltuk, hogy megprobalnak nekem mindenfele cuccot talalni a raktarban (huto, fotel stb.) mentunk a szobamba.

>>>> My Room - THE CELL :D
De ugyebar nem lehet minden tokeletes (mert az olyan fura), szoval ahogy a kis cimben is olvashato a szobam inkabb egy cellara hasonlit, mint egy tisztesseges helyisegre. DE! Azt ne felejtsetek el, hogy 6 evnyi boarding tapasztalattal rendelkezo csalad
hoz kerultem! Nem sokaig fog cellanak kinezni, ezt garantalom ;) Sean szobaja is egy brzalom volt mikor meglattuk, a masodik nap vegere a legkiralyabb helyiseg lett az egesz epuletben.
En csak kedden fogok bekoltozni, de mar ma elkezduk kicsit atrendezni a szobat. Azt komolyan latnotok kellett volna, hogy osontunk be Carmel-lal a szomszed szobaba, es cipeltuk ki onnan a magasabb agyat, majd ki az en szobambol az alacsonyat, es csere. JA, es mindezt ugy, hogy a falak frissen festve. De most van egy szupi magas agyam es rengeteg hely alatta. Plusz ugyebar lesz hutom, ventillatorom, naggggyon remelem
hogy fotel, konyvespolc, fuggony, kepek. Tokjo lesz! Ja, majd csinalok elotte-utana kepet.

>>>> Akikkel talakoztam (ezt olvassatok el, a prof miatt)
Legjobb reeeeesz! Eloszor ugyebar talalkoztam 2 tanarral, es par diakkal, ezt most nem meselem el ujra.
Miutan megneztuk a szobat elmentunk a admissions office-ba ("felveteli" iroda) Carmel-lel, hogy utanajarjunk az osztondijamnak, stb. Persze nem volt ott senki illetekes, de azert beszelgettunk nehany emberrel, es mindenki annyira aranyos volt! Mar most van 4 ember az iskolaban, akikhez "fordulhatok barmi van". (es megjegyzem alig volt ennel tobb ember aznap a capmus-on, szoval basically mindenkihez fordulhatok :D) Egy no pl 5* udvozolt az iskolaban! :) De nem is ez a lenyeg, hanem keeepzeljetek talalkoztam az egyik professzorommal! (legalabbis
nagy valoszinuseggel, mert feliratkoztam a kurzusra, remelem elfogadtak) Persze nem tudtam, hogy tanitani fog, csak megkerdezte, hogy milyen kurzusokat vettem, es mondtam h Nature Writing, meg hogy az a kedvencem; es erre kozolte, hogy jobb is, mert azt o tanitja. :D Mondta, hogy remeli szeretek turazni az erdoben, mert eleg sokszor azt fogjuk csinalni. Es kepzeljetek Carmel total oda volt meg vissza, hogy micsoda szerencsem van, az egyik legjobb tanar a suliban, EEES egy evben csak 1 kurzust tanit, mert amugy Dean of Faculty-kent mukodik az iskolaban. Errol annyit kell tudni, hogy van az igazgato, es rogton utana a 4 Dean.Szoval fontos ember, no. Es fuh, hogy is irjam le mien volt. Mint egy IGAZI professzor,(ja, hupsz mert az is, a Columbia-n. Hihetetlen.) latszik rajta, hogy elllllkepeszto okos, komoly-de vicces, es szeret tanitani. Uuuuuuuugy varom mar az orakat!!!!!!!!!!!!

>>>> Uccso gondolatok (ha mar idaig eljutottal...)
Tobbe kevesbe ennyit szerettem volna meselni a sulirol. Egyenlore. Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon tetszik. Es meg csak fel napot voltam ott! Persze biztos lesznek melypontok, de akkor ott lesz az a mindenki, akihez fordulhatok. ;)




9 comments:

Erika said...

Szia Csibém! Odáig voltam már az olvasástól is (pannini). Klassz a bejegyzés ismét, jó sok új információt megtudtunk. És figyi, ne pazarold az idődet olvasási tanácsok osztogatására. Biztos vagyok benne, hogy senki ki nem hagyna egyetlen sort se. Úgyhogy Te csak írjál, amennyit csak tudsz.
puszál: anyád

Anonymous said...

Igaz, senki sem hagyja ki azokat a sorokat! Egyebkent orulok, hogy tetszik a hely, en is voltam a sulimban, es teljesen olyan, mint egy mesekastely:) Az emberek szintugy kedvesek, mehetek hozzajuk, amikor csak akarok. Tegnap a csalad osszehozott egy talit az advisor-ommal, aki valami tunderi volt. Egybol megkedveltem! Anna

Anonymous said...

Nem vagyok nagy blograjongó, de elolvastam azért egy bejegyzést innen...
Na, azóta minden nap nézem hogy van-e új :)
Jó tudni hogy jól elvagy kint, bár a hiányérzetemet veled kapcsolatban csak növeli hogy folyton tudom hogy mi van veled :D
Na mindegy, azért csak olvasom tovább... :)

So I'll stay tuned, csak irj sokat :)

eniko said...

:) Anna, atallitod legyszi a blogodat, hogy barki irhasson kommentet, mert neha szeretnek, csak nem tudok. Pussssz

eniko said...

Juuuuj, dejo, hogy olvassatok! Ugy sokkal jobb irni ha tudom kinek szol. :)

Anonymous said...

Én is, én is olvasom! Tetszik és jó és csupa kalssz dolog történik veled már 1-2 hét alatt, nmit itthon 1-2 év alatt:) vigyázz magadra és érezd naaagyon jól magad:) ja..és írjál sokat mert itthon mnidenki epekedve olvassa soraidat:D... na peace:)
Szuszi

Anonymous said...

Csurikám!!!!!!!!!
Örülök, hogy ennyire jó a suli!Nah jó, gondoltam, hogy nem lehet rossz:D:D De végre ott vagy..megcsináltad!!!!
Kiváncsi vagyok, milyen lesz a szobád!!!
Love

Hadusovzky Petra said...

Tényleg nagy mázli h saját szobád lesz:) végülis..tudod, pasikat csak úgy lehet vinni (jóóó, tudom, be fgotam a szábat..hülye én, mi?:))
és am, igen rengetegen olvasnak, és mindenkinek egyre jobban hiányzol...hosszú lesz az év. eed kedden beköltözés, nekünk már holnap sulej...jáááááj...
szóval..így tovább az írógatást..nem baj ha néha nyers, csak minnél több infó legyen benne. nha meg kattingassál szépen;) várjuk a további képeket!

(és örülök h itt boldogabb avgy, mint Írországban..:))

Anonymous said...

Szia Enikő!

Nagyon örülök, hogy minden jól megy! Örömmel olvasom a bejegyzéseidet:)) Mintha itt lennél mellettem, mint az iskolában:))) Írjál minnél többet, és érezd nagyon jól magad!!!
Edina