Monday, September 1, 2008

Orarend

Uj infok, amiket megtudtam, es valoszinuleg nem lesz idom leirni a suli elso par napjaban:

1. Waaa, vegre vegleges a kurzuslistam!!!! Es felvettek a Nature Writing-ra! Jessz.

FALL COURSE LIST

Course




EN501F.D WRITING SEMINAR
MA407F.B2 PRECALCULUS A
HI404F.A2 US HISTORY
LA201F.C FRENCH #1
EN538F.F NATURE WRITING






Rennndkivul buszke vagyok erre a listara...meg. Mert meg nem tartoznak hozza jegyek. De azert hozzateszem, hogy maris felmerult 3 problema:

a.) URAMATYAM PRECALCULUS-ba raktak! A siralmas placement tesztem utan!!!!!!!!!!!! Az en matekhoz toksotet fejjemmel! Milesz ebbol.... (ja a precal. a 3. legnehezebb matek az AP Calculus es a Calculus utan)
b.) A college tanacsadom kicsit aggodik, hogy a ket english es a history kurzus egyutt tul sok olvasassal fog jarni, es nem biztos, hogy birni fogom. :( Neeeeeeeeeeeeeeee!
Elmondom miert vagyok ezen kiakadva: a writing seminar kotelezo, es nemmellesleg tetszik is- ezt tuti nem dobhatom, US history ugyan ez. viszont a Nature writing by far a kedvenc kurzusom az egesz evben, raadasul odakat zengenek a professzorrol aki tanitja, szoval bar ez a kurzus nem kotelezo, de nem akarom leadniiiiiii! Szoval MINDENKI ezerrel szurkoljon, hogy ne kapjunk napi 200 oldal olvasnivalot (a tori elvileg 60/ nap...).
c.) A French kurzuson csupa toketlen elsossel leszek egyutt... na mindegy ha azt vesszuk en is toketlen "freshman" vagyok itt...

2. Az orarendem is megvan. :)



OK ez igy elsore nem tul ertheto, de kiemelnek azert egy-ket figyelemre melto adatot:
a.) Csutortokon es penteken az elso oram 9-kor kezdodik!!!! :D:D:D:D
b.) Szombaton csak 1 oram vaaan! (tudom, nektek nulla, DE a szerda IS csak fel nap es a szombat IS ;) )
c.) Egy kevesbe kellemes teny: keressetek napi tobb orat leckeirasra, + legalabb 1 orat sportra, + azert free time sem artana!!!! (pl hogy tudjam irni a blogot...)

6 comments:

Erika said...

Nahát nahát, ez a gyenge amerikai oktatási rendszer.... netán még az is előfordulhat, hogy arraelé többet kell majd tanulni...? Hogy mik vannak?
Nem baj Csibikém, tudod az első másfél-két hónapot kell meghúzni, utána lehet bulizni, és olvasásra még ott vannak a vasárnapok is :), és éjjel a paplan alatt is olvashatsz :). A lényeg, hogy ne hagyd magad!!!

Anonymous said...

Hmm:)) Micsoda tantárgyak. Na, most aztán megtanulod az fantasztikus amerikai történelmet:)) Csak nehogy túl sokat tudjál meg róluk:)) Ja, anyukádnak igaza van, az első hónapot kell megnyomni:))))

Edina

Anonymous said...

Hmm:)) Micsoda tantárgyak. Na, most aztán megtanulod az fantasztikus amerikai történelmet:)) Csak nehogy túl sokat tudjál meg róluk:)) Ja, anyukádnak igaza van, az első hónapot kell megnyomni:))))

Edina

Hadusovzky Petra said...

Szia!

figyu, nem lehet megnézni a teljes órarendedet, mivel nem megosztott dokumentum.
am nálunk is van változás.
-ruzi és pácsonyi nem mentek el
-réka és rita bukott, de nem láttam őket ma a suliban
-jött két új csajszi, kriszti és gabi, de még nem beszéltem velük
-eltörölték a matrózblúzt
-idén enm kell semmi komolyat se szervezni az egész osztnak
-jó hosszú szüneteink lesznek (juppiééé)
-órarenddel meg annyi, h egy kalap szar.. hétfő öt óra, de kedden 9 úgy, h a hetedik lyukas és utána dupla info. németet heti 6 órában tanuljuk, angolt 2ben, bár ezt sztem tudtad. jha, és angolról azért nem lehet ellógni, mivel behozták új tantárgyként a civilizáció történetet. szal mi idén nagy-brittaniáról tanulunk. az etika tanárunk szintén gábor bá, és muki bá nem ment el suliba (jha, és rajzunk sincseeeeeen (én azt hittem lesz))

most egyenlőre ennyi..még azt, h fura volt ma egyedül ülni.. :(

(jha, és át kellett adni az ötödikeseknek a szekrényünket, így leszedtük a pósztereket..:(:( )

remélem naggggyon jól elvagy..és továbbra is így lesz.
pápáá

eniko said...

Megtobb csaj???????????????? Kinek kellenek mar nem azert?????????????? Jo na nem leszek rosszindulatu, biztos aranyosak, de megiscsak kellenek fiuk!!!!!
Jo mindegy nekem lesz oszvissz kb 5 lany csoporttarsam az osszes tantargyat egybeveve es ~35 fiu, szoval viszek haza parat es jovore rendbeszedjuk az osztalyt.

By the way odaadtatok Gaborbanak a Hitler bunkeres kovet? (Didi? :) )

Anonymous said...

szia!
Igen, odaadtam!Irtam emailt, szóval majd figyeld:D:D:DSok puszika