Monday, September 29, 2008

Beach party

Csak rovid bejegyzes, mert a vasarnaprol nincs mit irni >>> Tanulas. Amugy meg Hayk bejegyzese tok kiraly, nem is tudok most jobbat. Csak szerettem volna valami magyarral is elohozakodni igy 2 nap hallgatas utan.
Szoval en is irok a szombati bulirol. Asszem mar irtam regebben, hogy a tema Beach lesz, szoval a legtobben vicces cuccokban jelentek meg. Mar akik megjelentek. :D A problema csak az volt, hogy szombati tanitas nem leven a fel suli hazament hetvegere, a masik fele pedig lusta volt elvonszolni magat a dance-re. Szoval az elejen tenyleg nem volt senki. :D De aztan osszeszedtuk az embereket, es vegul tok jo lett a party.
Kepek:




7 comments:

Erika Antal said...

Hajrá Csibe! Fog ez menni! :D :D.
Mi lesz a repülőjeggyel? Csakn egyet foglaltunk, most az öledbe ül vagy kint marad az egod? :D :D :D

pusza

Anya

eniko said...

ANYA...!

Erika Antal said...

Igen Csibém? Valami roszat mondtam? :D :D :D

Erika Antal said...

Nem szégyen az ha odakint is szervezkedsz és az se az, hogy kikandikált a hátad mögül az egód :D :D :D. Jót vigyorogtam a bejegyzéseken... még most is :D :D :D

eniko said...

Nem arra mondtam A.N.Y.A.! ohm...

Erika Antal said...

Terrrmészetesen tudom mire mondtad! :)))))

Anonymous said...

Szia Csurka!!!
Annyira jók lehetnek azok a bulik!!!! A videó szupper volt...rólad is lesz ilyen videó???:D:D:D
Hogy vagy?
Puszika