Monday, September 1, 2008

Goodbye...! ;) (2.)

Mondjuk azt, hogy most nyaraltam. 2 het alatt tobb dolog tortent velem mint az elmult 2 ev alatt. Es ennek nem (csak) azert orulok, mert igy kielhetem iroi perverziomat, hanem mert tenyleg elkepeszto jo volt. Meg a felelmetes ejszaka is a JFK-n. Es az, hogy a ket het nyaralasnak nevezett idoben osszesen 2 orat toltottem semmittevessel. (az alvas itt agytornanak szamit, foleg ha az alom halandzsanyelven folyik) Viszont nagyon nagyon jo volt fel ev aktiv stressz utan vegre csak ugy lenni, es azt csinalni amit szeretek. :) Ja, hogy mit szeretek csinalni? Csak ugy mindig valamit. Es most annyi minden valamit csinaltam, valami ujat, hogy teljesen ugy erzem 100% energiaval tudom kezdeni a program 3. szakaszat. (GYP: 1. szakasz= keszules otthon, 2. szakasz= keszules itt, 3. szakasz= Lawrenceville) Szuper! Es mint eddig mindig mindent, ALIG VAROM! :)

Nehany dolgot meg szerettem volna irni, amig ilyen raerosen vagyok.

1 >>> A nyelv...
Annyira kezenfekvo kerdes lett volna megkerdezni hogyan megy az angol, megsem tette senki. Ne gondoljatok, hogy siman. En azt gondoltam. Nos, itt vannak azok a fokozatok, amiket en megfigyeltem magamon a nyelvet illetoleg (ja az egesz szoveg a beszedre vonatkozik):

1. Mondjuk, hogy szuper. Nagyon jol megy, mert meg magyarbol forditasz, ami mar eleg gyorsan megy ahhoz, hogy ne tunjon fel senkinek.

2. Total kaosz. Borzalom. Ez van akkor, amikor abbahagyod a magyarul gondolkodast, de meg nem kezded el az angolt. Remalom volt ez az allapot, SOHA nem szeretnem vissza. Tiszta hulyenek ereztem magam.

3. Kevesebb kaosz. Itt tartok most. Tovabbra sem gondolkodom nagyon sehogy, DE neha mar visszajonnek a gondolatok, es akkor ki tudom fejezni magam. HA sokat vagyok angol kornyezetben (TV, beszelgetes, olvasas) akkor sokkal jobban megy! Viszont be kell hogy valljam nagyon rossz hatassal van ram a blog! Es ez nem szemrehanyas, vagy hasonlo, hanem teny. Amikor irok magyarul gondolkodom, es igy mindig vissza kell szokni az angolra. Ami nem konnyu. Viszont nagyon remelem, hogy amikor elkezdodik a suli - es ez latszodni fog a bejegyzesek hosszan - mar sokkal gyorsabban fogom felvenni a nyelvet. Mert mar tudom hogy kell. :)

Ket tovabbi kerdes merult fel, ezzel fogom zarni ezt a bucsuzasfelet.

2 >>> Mi tetszett eddig a legjobban?
Minden. Az a helyzet, hogy minden. Nem tul lenyegre toro, vagy reszletes valasz, de ez az igazsag, ugyhogy lusta vagyok sorolni.

3>>> Mit utaltal eddig a legjobban?
Nem utaltam semmit. Ket dolog van ami nem tetszik annyira: 1. a legkondi, 2. az epiteszeti stilus. Ennyi. :)

Nos azthiszem ennyi. Mindenkinek naggggyon jo tanevet! (foleg magamnak, hihi) Nagyonnagyonnagyonnagyon orulok, hogy ennyien olvassatok a blogot, es bar nem igerek semmit -lattatok a napirendemet - de amikor csak lesz idom UPDATE!

Pussssz :*

1 comment:

Erika said...

Hát Csibém, csak HAJRÁ, MINDENT BELE!!!! Mindenki drukkol neked és az összes pozitív gondoltanuk téged segít. Enjoy your time! Ez legyen most az első és akkor rendben lesz minden.

pusza:Anya