Saturday, September 20, 2008

Sporty day

Haha! Most felirtam cetlire, hogy mirol szeretnek irni, mert amugy mar megint elfelejtettem, mert annyira osszefolynak a napok a suru program miatt.

Szoval akkor a tegnaprol 1-2 szo.
Megint voltunk az erdoben, juhuuu! :D Most az volt a feladatunk, hogy fel oraig figyeljunk meg valamit a kornyezetunkben, es rajzoljuk re, irjunk rola gondolatokat stb. Mondjuk tudjatok, hogy mekkora rajztehetseg vagyok, szoval inkabb fogtam magam es odaraktam a papirt a fa kergehez, es egy marek folddel szepen atmasoltam a mintat. Es tok original, es termeszetes lett. Buszke vagyok ra. :) Amugy meg mindig nem sikerult felfognom hogy hogyan kell tokeletesen hasznalni az iranytut, szoval tovabbra is kovetem visszafele a legkozelebbi embert. :D

Elkepeszto teljesitmeny, delutan 2,5 oras edzesem volt! Fel ora dobalgatas (kosarra), 1 ora speed training, es 1 ora sulyzos edzes, aminek a vegere mar a halal kuszobe folott lebegtem annyira ki voltam purcanva.

Es ez meg nem minden, ugyanis vacsi utan meg 1 orat ropiztunk! Persze ez a sok moka egyenlo sok eltelt leckeidovel, szoval alig aludtam tegnap, es ma este dance volt, es most fel ketto van, es meg mindig itt ulok a folyoson es "klimpirozok". Hihetetlen.

Ma egyebkent elkezdtem a legelso esszemet (a nehez konyvbol) es sikerult is egy oldalt osszehoznom, de meg igy is maradt holnapra ketto. Ja es ma annnnnnnyira gyonyoru ido volt, hogy csinaltam egy csomo fotot, de mivel eltart egy darabig amig feltoltom oket, es az elkovetkezo 2 napban szinte biztos, hogy nem lesz idom, meg varnotok kell. Bocsi. :(

Na most megyek aludni, mert holnap TV nap (tanulos vasarnap, emlekeztek), es szuksegem van a kipihent agyamra.

8 comments:

Anonymous said...

Szia Csuri ....
azt tudjuk h nem vagy rajztehetség de abban biztosak vagyunk h megoldod az ien helyzeteket ;):D
és mien a kosár ? mien a csapat ? van szép egyenrucitok vagy abba tesiztek amiben csak akartok ?
attol féltél h el fogsz hizni de ien edzések melett nem hiszem h sikerülni fog :D
pusszantás

Erika said...

Mit szóltak az eredeti ötlethez? Megjegyzem tényleg jól kivágtad magad. Az esszét, ha kész van el lehet küldeni e-mailben!!!
pusza

Erika said...

Csibém!!! SOK BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!

Anya, apa, Bendi

Anonymous said...

Boldog szülinapot Csuri !!!!!!mostmár legálisan nézheted a 18as karikás filmeket :D;):D

N.E. said...

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz.Remélem az amcsik nagy bulit rendeztek számodra!

Anonymous said...

Szia Csuri!!

Nagyon Boldog Szülinapot Neked!!!! Éljenek a felnőttek, mi? :)
remélem reggel minimum hajókürttel ébresztettek...nha jó, egy puszi is elfogadható köszöntés már:) de mesélj, tudta vki h ma van? csináltak vmit?
tetszenek a képek, de az a nappali csak a tiéd? és az ágyadat miért nem fotóztad le?

puszii

eniko said...

hahahaha, csak az enyem? Dehogyis, ez a common room.
Amugy majd irok egy bejegyzest a szulinapomrol. :) Nezd meg facebook-on a falamat, annnyian irtak, tok eeedik! Koszi mindenkinek!!!!

Fanni draga, nemtudom hanyszor ismeteljem, hogy TELen van kosar. Kezd olyan erzesem lenni hogy egyesek nem olvassak eleg figyelmesen amit irok... c-c-c.

Az agyamat azert nem fotoztam le mert usually messy. hihi.

Anonymous said...

Boldogat Csurim!
Őőőő! Zaklassad őket anállal! Vidd a seri-culture-t ki amcsiba, hagy tanuljanak! SÖR ÉS ANÁL FOR THE WIN! Jobbá tesszük az országot!
Seri