Monday, September 15, 2008

CC (common cold)


Bar eddig tobbnyire csak a nappalokrol irtam most az ejszakarol fogok. (huuuuuuuuuuuuu, azt hitetek, mi?) Eddig nagy szerencsere tok jol aludtam, azt leszamitva, hogy 8szor volt ugyan az a remalmom. (nem vicc! nagyon rossz volt, es nem fogom ide irni a blogba, de higgyetek el, nem volt kellemes. ugy orultem mindig amikor felebredtem...)
Viszont a tegnap ejszaka...pf, idom nem volt remeket almodni. Kezdodik ott, hogy a torokfajasbol bedugult orr, es idegesito zummoges lett a fejemben. Ezen kivul vagy 100 fok volt a campuson, plusz adjatok hozza a 38 fokos lazat. Kellemetlen.
Es nem voltam kepes elaludni hajnali egyig, mert olyan meleg volt, es olyan beteg voltam. (amugy ejfelkor a fel haz berontott Laura szobajaba, mert ma volt a szulinapja. :D En bezarom vasarnap az ajtot es kiirom egy post-it ra, hogy "leave the presents here." Najo nem.)
Aztan 2-kor valami eszmeletlen hangos sipolasra keltem, de lovesem nem volt mi az. Visszaaludtam. Fel haromkor az idiota telomra keltem, mert egy okos gyereknek nincs jobb dolga, mint az ejszaka kozepen megkerdezni, hogy "Mindenki kijott-e a hazbol?". Persze nemertettem az egeszet, csak karomkodva visszafekudtem. Meg ketszer felkeltem a meleg miatt, szoval az a tervem, hogy majd egy jo kis alvas utan reggelre makk egeszseges leszek halara volt itelve. Ergo most meg nyomorultabbul vagyok. De elmentem a gyengelkedore, ahol felszereltek mindenfele pirulakkal es orr spray-kel, szoval nagyon remelem, hogy holnapra teeenyleg jobban leszek.

Amugy mint reggel kiderult a masik lany hazban megszolalt a tuzriaszto es az volt a sivitas. Az sms-t meg azrt kaptam, mert a kedves illeto azt hitte a mi hazunk "eg", es rendkivul viccesnek talalta, hogy 26 lany total komasan pizsamaban kirohan az udvarra. Egyebkent kb az egesz campus felkelt a visitasra, szoval ma ugy nezett ki a suli, mint egy zombitanya.

Na megyek kuralni magam. Meg mindig van 16 nyomorusagos oldalam a nehez konyvbol, es jovo hetfore egy essze belole. Holnap egyebkent uj konyvet kezdunk. 330 old. Es meg ebben a term-ben lesz plusz 2. Hallllaaaaal. De megmondtak, hogy sokat kell olvasni az irodalom orakra. (es a tobbire is, ha mar itt tartunk :D)

7 comments:

N.E. said...

Szia!
Jobbulást, remélem hamar túl leszel rajta.
A franciához gratulálok, csak így tovább!
Azért az éjszakai sms-ekre figyelj, nehogy baj legyen!
N.E.

Unknown said...

Csuri!

Ha még fáj a torkod, meleg sós vízzel gargarizálj. Ne nyeld le, csak csinálj úgy, mint a tévé maci, aztán köpd ki.

Kicsit pocsék, de ha naponta 2-3-szor megteszed, pár nap alatt elmúlik a torokfájásod.

csók!
anyád klónja

Erika said...

Tanácsokat tessék megfogadni !!
Virtuális buksi simogatásban részesítelek Csibém. Gyógyulj meg.

puszi

Anya

Anonymous said...

Szia Csuri !

gyogyulj meg gyorsan .... te is elkaptad a bacikat nélunk is mindneki elkapja ....
most vagyunk tul a keddi napon vége a 9 orának juppi :)
légy jo gyogyulgassál ...

Anonymous said...

Szegény..jobbaulást. Hgi is tiszta nátha..itthon fekszik lázasan.

Képzeld..holnap megyünk Dodóval az Árpádba, mert ott hírdetik az egészséges büféjüket..szupi...nha mindegy, lgalább nem kell menni suliba.
jha, meg pénteken lesz a sütögetés az óbudaiban, végre megkapjuk a dvd-t a kultúrestről..majd apa átkonvertálja, ha szépen megkérem, és felrakom youtubra, h te is láthasd:P :)

oh, és mint mondottam, épp költözőben vagyunk, mármint szekrényileg. Ma..öhm, kifestettem. mármint, Nike hozott egy graffitis festékszórót, szép pirosat..nha azzal szépen befűjtam :D:D:D hát képzelheted milyen lett:P de nekem azért tetszik. olyan felszabadult. bár a tanárok kb gutaütést kaptak tőle :P uh, és ma voltam könyvet vásárolni. anyu adott egy 10es könyvásárlási utalványt,amiből vettem 3 könyvet.kb 60 kg-t nyomnak:P nem baj, szeressük az olvasást

oh, és a matrózblúz megszüntetése megcáfolva...külön pici betűkkel mégis csak bele van írva.. :(

puszi

Anonymous said...

Szia Csuri!!!!!!!

Gyógyulj meg minnél hamarabb!!!!
De azért van 1 jó oldala is annak, h beteg lettél:D:D:D Nah jó, kicsi fura "oldal", de azért az:D:D Szóval, ha nem lennél beteg, nem láthattad volna a gyengélkedőt Amerikában!!!!:D:D:D Ezt kihagyni vétek lett volna!!!!!!!!!!!!!!
Amúgy jól vagyok, csak kicsit fáradt...ergo hülye:D:D
Légy jó,jobbulást
Didi

Unknown said...

Bocsesz, tegnap elfelejtettem a névnapodat, de te annyira nem Enikő vagy nekem, hogy csak na...

Bár tudom, Csuri nap nincs a naptárban.

Szóval sokat, boldogat!!!

Jövő hétre szerzek fülhallgatót és akkor csacsoghatunk is!

Pussz, melinda