Friday, September 5, 2008

ooo gaz az a cim, hogy "Harmadik nap"?

Hala az egnek a sulinaptarert, igy legalabb vissza tudom keresni hogy megis mit csinaltam az elmult ket napban... :S :D Ugyanis kb csak annyira emlekszem, hogy kiraly volt. Es jo esetben a nevekre amiket memorizalni illene. (sokszor eza resz nemnagyon sikerul, de mazli, hogy Laura mindig figyel, es kesobb felvilagosit, hogy kit honnan ismerunk. Ja egyebkent Laura a francia lany, tobbek kozott vele is sokat vagyok. Csak nehez megerteni az akcentusat. De aranyos. Es segit franciat tanulni. :D)

Szoval akkor tegnap volt csutortok. Ja igen, megint lekestuk a reggelit, szoval mar csak gyumolcs volt, de itt minden ugy fel van pumpalva, hogy attol is dugig lettem. Egyebkent altalaban egy icipici tanyer salatat vacsizom es mar DUGIG VAGYOK. Es ez nem vicc. Ez a baj a kajaval, hpgy finom, de 5 falattol mar tele vagy. Aztan viszonylag hamar leszel megint ehes, de nincs nagyon ido enni. Delelott nem csinaltunk kulonosebben semmit, en szemely szerint posztereket kerestem a neten amivel disziteni tudom a szobam, es tok kiralyakat talaltam. Majd ha full kesz lesz a szobam ugyis toltok fel fotot. :) De az meg odebb van, hihi.
Delutan szerencsetlenorientaciok voltak, a fele anyagot ma legalabb tudtam, pl. hogy hasznald a suli uzenofalat a neten, mi hol van a konyvtarban etc. Ja es egy gyogyos tesztet is vegig kellett ulni, ami igazabol sportoloknak volt kifejlesztve, ilyen "agykapacitas" meres vagy mi. Hanyszor ajultal el, hogy erzed magad, klikkelj gyorsan a jobbgombbal ha piros kort latsz,gyorsan a bal gombbal, ha kek negyszoget, es hasonlok.

Vegre feliratkoztam oszi sportra, de mondjuk nem volt egyszeru es marha ideges voltam, hogy a 100 fokban kint rohangaszni kell es keresni az edzot, aztan rajonni, hogy csak egy ora mulva kezdodik a feliratkozas... Vegulis senior conditioning-ra iratkoztam fel ("vegzos erosites/kondicionalas), de meglattam azt a csoportot...Az osszes lusta ember ott gyult ossze. Szoval inkabb atmentem az athletic conditioning-ra, ami tulkepp ugyan az, csak egyel erosebb szinten. Egyebkent azok iratkoznak ide fel, akik valamilyen teli sportra keszulnek (nekem ez kosar), szoval rajtam es Laura-n kivul van meg egy lany, es amugy az egesz hokicsapat. Ja es nehany birkozo... Mar csak attol vagyok kicsit betojva, hogy megis hany kilokat fogunk emelgetni hetente, es mennyit kell futni szerencsetlen lanyoknak az izompacsirtak mellett... :S

Ooo, ja igen, este New Student Meeting volt (basic angol), amit nem tartok szamon a legizgalmasabb elmenyeim kozott... :S Legalabb 1 oras prezentacio a suli torteneterol, furcsa akcentussal eloadva, plusz beszedek, stb. minden new student alma. (olyan vicces ez igy ekezet nelkul)

1 comment:

Melinda said...

Hali!

Azért majd az izompacsirta hokisokról is készíthetnél egy csoportképet zuhanyzás után!! :))
Gondolj szegény harminc feletti férjes asszonyokra is...
M.