Friday, September 5, 2008

FAQ (csak az angol fan-ok kedveert. :D)

Ok, akkor eloszor is valaszolok a kerdesekre. Es koszi, mert igy legalabb van valami fogalmam rola hogy mire vagytok kivancsiak, mert a "mindenre" az a baj, hogy nem igazan lehet valasz. Mert keptelenseg leirni mindent. Ezert kerdezzetek.

Mikor lesz skype-om?
Jovo vasarnap megyunk Princetonba vasarolni. Legkesobb akkor. De elkepzelheto, hogy megrendelem amazonrol es akkor korabban.
Van telo a szobamban?
Nincs, es nem is lesz :(. De igazan nincs is szukseged ra, mert nem sokat vagy a szobadban. Tul meleg. (van ventillatorom, de kb sz*rt sem er.) Van mobilom. :) Es az viszont rennnnndkivul hasznos!

Sikerult az osztondijat elintezni?
Igen, jovo hettol vehetem ki az ASSIST-eset, a suliebol pedig mar megvettem a konyveket.

Sikerült az olcsóbb könyvhöz hozzájutni?
Igen, kb 5 konyvet a hasznalt konyvesboltban vettem $50, es 4 et $450-ert a Jigger shop-ban. Szivas, de sajna ezek nem voltak hasznaltan meg. :S

Carmel meddig volt ott veled?
Ooo, nem sokaig. Marmint szulo talalkozon volt meg ilyenek, szoval tenyleg max 2 orat, es akkor folfele kerekitettem. De megoldottam, csak irtam is, hogy az eleje kicsit kellemetlen volt. De mar tokjooooo! :)

Megszámoltad a szobád sarkait?
Meg, es nem almodtam semmi erdemlegeset. Komolyan, csak azt almodtam vissza ami aznap tortent velem. :D

Es akkor most végül tanít a professzor vagy nem?
Igeeeeeeeeeeen! Es tok nagy arc! Olyan amilyennek leirtam. Eszmeletlen jo volt az elso ora, pedig csak sacc/kb 20 percet beszelt.

Irekkel haverkodni!
Haverkodom veluk nyugi, de mindketto eszak ir. szivas. Es meg nekem kellett kioktatni oket a Claddagh ring-rol!!!!!! De azert mar nekem is mondtak ujat europa toribol. Ciki.
Hajmosas, hajszaritas?
Jajj, legkisebb gondom. Megmosom megszaritom. Copfban hordom a hajam szoval nem gaz. A hajvasalohoz persze elfelejtettem atalakitot venni, de Katie-nek van, majd azt kerem kolcson. Pl talan holnap, mert "suliparty" lesz. :D

Nescaféra ébredsz reggel?
Neeem, van egy edi tojas ebresztooram 10 dolcsiert, ami mutatja az idot, visszaszamol, homersekletet (amugy is tudom, hogy 100 fok), es ebreszt. :) Cuki.

Milyen a menza kaja?
Meg sajna nem a senior ebedloben eszunk, ahol jobb a kaja, szoval olyan atlagos, de van ezerfele dolog. Suti, fagyi, muzli, gyumolcs, salata, piritos, kremek, joghurtok, innik, fott kaja, MINDEN. Persze a mozzarella sali a leeggggggjobb! :)

Nem tévedtél még el a campuson?
Viccelsz? En mutatom az iranyt az elsosoknek. :D Es nem kamuzok. Az epuletek nagyon egy rakason vannak, ketszer vegigsetalsz kozottuk es megjegyezted mindet. Majd egyik reggel csinalok fotokat. De amugy total ugyan olyan mint a neten. Vagyis hajnalban es naplementekor ezerszer szebb. :)


Ok, asszem ennyi kerdes volt. Na most nekiallok meselni az elmult 2 napot, de ismetelten nem biztos hogy minden eszembe fog jutni, probalkozom. :D

No comments: