Wednesday, September 3, 2008

Elso par nap (summary)

Hiii! Juhu van gepem (es idom), tudok irni. :)
Megprobalom gyorsan osszefoglalni az elmult ket nap torteneseit, elore is bocsi ha ossze vissza lesz picit. Nem vagyok am szetszort, csak mindig kesobb jutnak eszembe a dolgok amiket el akarok meselni.
1. nap >>> Bekoltozes
Nem mondom, hogy a kedvenc napomkent fogom szamontartani a bekoltozest. Nem mintha sok cuccom lett volna, es a pakolas amugy is fun volt, csak egy picit sokkolo volt igy elsore. Megpedig azert mert: megerkezel egy suliba, es MINDENKI ISMER MINDENKIT, mindenki sikitozik meg ugral, te meg marhara nem ismersz senkit. Ha valakinek akkor nekem tenyleg eros idegrendszerem van az ilyen helyzetekben, ugy ertem tudok beszelgetni meg ilyesmi, de most komolyan mit mondjak? Marmint mindenki orult hogy talalkozhat az ezer eve nem latott baratnojevel, szoval tenyleg egy kicsit kellemetlen volt ez a resz. De hozza tartozik az igazsaghoz, szoval leirom.
Amugy bekoltozes utan bemutattak 1-2 (milyen egy-ket, 100-200 legalabb) tanarnak, es vagy szazezer diaknak, viszont arra tenyleg ne kerjetek, hogy mindenkinek emlekezzek a nevere... :S A konyvtarosnenik egyebkent a legaranyosabbak az egesz campuson, es mivel kedvesen elbeszelgettem veluk vagy negyed orat VIP vendeg vagyok a legkiralyabb, legcsondesebb tanuloszobakban. Igy kell csinalniE. Viszont mindenki elkepeszto rendes es nagyon segitokesz, szoval semmmmi okom nem volt panaszra, de azert az elso delelottomon picit elhagyatottnak ereztem magam, pedig KOMOLYAN mindenki ott volt es segitett. Fura.

Persze a dolgok valtoznak, es most mar ELLLLKEPESZTO JOL erzem magam. Tegnap este pl par "haztarsammal" meglatogattunk 1-2 junior lanyhazat, TVztunk, stb.

Ja egyebkent egeszen tegnap estig azt hittem, hogy ebben a suliban mindenki zseni. Tevedtem. Latnotok kellett volna a ket idota allat sophmore gyereket tancolni a webkam elott. :D:D:D Rossz alom. :D De legalabb volt min halalra rohogni magam. :D

Reggel sikeresen lekestem a reggelit, szoval elmentunk Katie-vel a bagel shop-ba, ahol issssteni szendvicseket csinalnak, es akkorakat, hpogy legkozelebb 6-kor ettem vacsit. Ja igen, ma minden uj diak plusz prefect plusz nehany tanar egyutt vacsizot (szepruha meg minden) es utana new student orientation volt, ami azert is huge fun, mert evfolyamonkent volt, es en PG-nek (post graduate) szamitok itt, es az egesz PG class all 5 lanybol es 25 fiubol. Akik mellesleg tobbnyire a sportert jottek ide, szoval el lehet kepzelni milyen csunyak. Egyebkent a legtobb olyan tipikus sorozatbeli amerikai. De aranyosak. (Petra barmibe fogadok, hogy te ezt kommentelni fogod. :D)


Ja es vegre bekoltoztek a szomszedaim! (en egy nappal korabban erkeztem) Tokjo, a szembeszomszedom egy francia csaj, es sztem eleg joban leszunk, mert nagyon aranyos es sok mident csinalunk egyutt. Es segit franciat tanulni jupppi. A masik szomszedom thaifoldrol jott, es szegeny kicsit visszahuzodo, es nemnagyon beszeli jol a nyelvet, szoval latszik rajta, hogy meg kicsit confused. Azert sajnalom, de jo tudni hogy nem csak en vagyok az egyetlen szerencsetlen. (amugy nem is vagyok az, csomoan dicserik, hogy hogy beszelek! es nehany szot mar tudok akcentus nelkul is. bezony.)

Orientation utan (ilyen beszelgetosdi volt egyebkent, de tobbnyire rohogtem a mellettem ulo sracon, aki fel van haborodva a szabalyok miatt. :D amiket amugy is meg fog szegni.) house meeting volt (kaptunk lawrencevilles calendart jesssz, amugy mar van lawrenceville bogrem is), ami nem tul erdekes, tobbnyire csak altalanos dolgok. De ezt muszaj elmondanom, mert tok vicces. A house master eppen ismertette a szabalyokat, pl, hogy fiuk nem lephetnek a szonyegre engedely nelkul. :D mert:

" Because boys are like kinda puppies. They make mess wherever they go."

Amugy senki ne legyen lesokkolva ettol a szabalytol, mert ugy nez ki a haz, hogy csak a szobak kozotti folyoson van szonyeg, a hallban nincs, szoval kepletesen ertve nem johetnek az alvos reszre engedely nelkul, es ez azert makes sense.
Fuh, what else...? ja igen, voltam college counseling meetingen, talakoztam az "egyetemi tanacsadommal", aki mellesleg tok aranyos, jovo heten azt hiszem talakozom vele, hogy elkezdjuk a college searching process-t, yeeah. Ja es igen, talalkoztam meg az advisorommal, es a US History tanarommal. Eees kepzeljetek a tori csoportban csak kulfoldi diakok lesznek, szoval nem kell annyira aggodnom a nyelv miatt. Igen eees megvettem a tankonyveimet, nagggggyon cool mindegyik (es nagggyon expensive), eees meg nem rendeztem e teljesen a szobat, szoval a kepekre meg varnotok kell.

Huh, azt hiszem kb ennyit szerettem volna modani. Mondtam, hogy kicsit osszevisszasag lesz, de legalabb infogazdag. Osszefoglalva kommmmolyan jol erzem magam, es mar emlekszem a nevekre, es igazabol is make friends (nem csak bemutatkozas), es mar ismerosokkel futok osszze ha csak setalgatok a campuson (meg nagyon semmi tennivalo nincs). Es itt ha osszefutsz valakivel akkor vele setalsz tovabb, es maris jol telik a napod. :):):):)
Ja, es ezen a heten meg nincs nagyon komoly tanitas, szoval MOST van idom irni, KERDEZZETEK!

P.S. Bendi kepzeld felvettem az elso szepruhas esemenyre a fulbevalot! (mellesleg a ruham kolcsibe volt Katie szobatarsatol, Eve, nagyon aranyos. a ruha pedig naggyon szep volt! :) )
P.S.2.: btw, van aki eniko-nek van aki eni-nek hiv. csak hogy megelozzek egy kerdest
P.S.3.: Anyukam ki nem talalnad honnan van itt ket osztondijas? Ireland, bizony.


Pussssz.

7 comments:

Erika Antal said...

Hát Csibém! Egy angol órával is felér a bejegyzésed. Néha gondolhatnál a 30 év felettiekre is, úgyhogy nyugodtan linkeld be az SZTAKI szótárt :))
Oszt, ha annyi időd van, akkor pl.:
1. válaszolhatnál a levelemre (gmail)
2. elintézhetnéd a skypot, vagy ha az év hátralevő részében csak írásban szeretnél kontaktot tartani velünk, It doesn't matter csak mmondd és akkor nem várom.
3. egy-két kép a campusról/mondjuk hajnalban, ha ciki a fényképezőgéppel rohangálni:))/
És még:
- van telód a szobádban?
- internet a szobádban?
- sikerült az ösztöndíjat elintézni?
- sikerült az ócsóbb könyvhöz hozzájutni?
- Carmel meddig volt ott veled?
- megszámoltad a szobád sarkait?
- és akkor most végül tanít a professzor vagy nem?
És még:
-ÍREKKEL HAVERKODNI!!!! / na jó vicceltem/
hírtelen ennyi. Puszállak: Anya

N.E. said...

Szi Enikő!
Szerintem valamit elbénáztam, mert az előző comment-em nem jelent meg.
Szóval: nagyon irigyellek, jó helyre kerültél.Biztos be fogod utazni a fél világot, annyi ismerősre teszel szert a kollégiumban.
Neked van télután kötelező sportod?

N.E. said...

Sorry: télután helyett-délután

Anonymous said...

szia Csuri!
végre rájottem hogy lehet kommenteket irni ...:)
hiányzol mindenkinek itthon elég csondes lett as uli :)
multkor irodalmon áginéni kérdezett és csönd volt nem voltál ott h válaszolj :)
a képek nagyon jok ... jajj new york anniyra szééép :)
vigyázz magadra

Melinda said...

Helló Csuri!

Megnyugodva látom, hogy:
1) más se jött rá kapásból, hogy kell kommentet írni,
2) anyád szerint se ártana egy szótár hozzád. Ugyan eddig minden szavadat értettük, de én is elgondolkodtam azon, hogy vajon csupa angolul tudó olvassa a blogodat?
Mi lsz egy fél év múlva? Angolul írod az egészet? :)
(Én spec nem bánnám...)
Barátkozz jó sokat, ahová hívnak, oda menj el, és néha hívd fel anyádat, mert romosra bőgi magát a vállamon az elmaradt telók miatt...
pussz!
melinda

Erika Antal said...

Mindig kedveltem Melindában, hogy olyan diszkrét, és nem adja ki a titkaimat :))). Most se tette :).

Figyi Csibe! Még pár kérdés:
- hajmosás, hajszárítás? Masélj ezek fontos dolgok neked, hogy sikerül megoldani?
- Nescaféra ébredsz reggel?
- Milyen a menza kaja?
- nem tévedtél még el a campuson?

Ennyi csókol anyád.

eniko said...

Kedves Mindenki!
Ezermilliard bocsi, tegnap meghalt a rendszer, nem tudtam irni. Ma este viszont addig nem alszom amig be nem hozom (mondjuk mar van egy halom leckenk hetfore, de megoldom, szoval ha minden jol megy reggelre uj bejegyzes lesz. :) (nektek reggelre)
pussssz