Saturday, September 13, 2008

Half day of freedom


Tokjo szombaton csak 2 oram van (fel nap), szoval delutan rekrealodtam. Persze csomo tanulnivalom van (szerdara 3 oldalas essze abbol a konyvbol, amit meg nem olvastam, mert most kapcsolodtam be az oraba), de a szombat delutan szent.
Delelott egyebkent matekdogat irtam, aaaaaaaaaa. Es nem panikoltam. Pedig mindig szoktam, ha matek doga van. Nemtudom mi lesz az eredmenye, meglassuk. Ja es megszegtem a dress code-ot huuuuha... Mert Georgetown feliratos poloban jelentem meg az oran.
"Sweetheart, we have dress code here: no signs on your T-shirt. Make sure you change after class."
Meg szerencse, hogy after class mar nem volt tobb class, szoval nem kell kovetni a dress code-ot. (cukimuki freshmen lanyok ennek nagyon orulnek, fel is veszik a leheto legminiaturebb ruhanak nevezett izeiket)

No mindegy a delutan tipikus nemcsinalunksemmitcsakvagyunk idoszak volt. Elmentunk smoothie-t inni -jegkasat csinaltak. meg voltam sertodve. AZ NEM SMOOTHIE!!!!-, megallapitottuk, hogy a fiuk haza ezerszer jobb, mint a mienk, mert hatalmas es van biliard es csocso, es persze beszeltem veletek! Apropo: Aki szeretne beszelni velem valamikor feltetlenul vegyen fel skype-on!!! >>> eniko.antal4

Este pedig rope course volt valahol messze, de meg a campuson. (nemtudom mashogy definialni a helyet, igy is eltevedtunk. :D)
Ezt ugy kell elkepzelni, hogy masfel haz magas allvanyokrol lognak az emberek, es falat masznak, tabortuz, hotdog, malyvacukor, chocolate chips cookie, eso, fun. Persze mondanom sem kell, hogy tok rosszul lettem a malyvacukortol (nem szoktam en hozza a szintiszta cukorzabalashoz), szoval ezt a kotelezest most kihagytam. De tavasszal lesz masik. Juhu.

Ja es mivel szombat este van, 11-kor "feed" a hazban. Magyarul etetes. Nem tul szep elnevezes, dehat ez van. Ma pl pizzat rendeltek, de en ebbol a mokabol altalaban kimaradok, mert fene akar 11-kor kajalni... :S Es amugy is faj meg a hasam.

Az a helyzet, hogy 15 perc mulva elkezdodik a vasarnap.,ami viszont mar kevesbe hawaii, mert dupla adag leckevel fizetek a szombati szabadnap miatt. De mindenki ezt csinalja. Es mindenki tuleli. Es mindenki elvezi az egeszet. :)

No comments: