Wednesday, September 24, 2008

Heeeeey Birthday Girl!!!! {18}


Geeeee ugy utalom most magam! Rengeteg leckem van es megsem vagyok kepes megallni, hogy irjak a blogba. MOST. Mert tudom, hogyha halogatom csak egyre gyulnek es gyulnek a dolgok. Pl a szulinapomrol is kepes vagyok 2 nappal kesobb irni. Szegyenletes, dehat ez van. :D

Szulinap
Szuuupiiii nap volt! Waaaaa es elismerten felnott vagyok otthon. Big deal. Szoval mint mondtam nagyon jo nap volt, kb ezren kivantak boldog szulinapot, es nem am csak ugy, mert volt aki franciaul, volt aki spanyolul, sot a thai szomszedom is felkoszontott. :) Persze a legtobben angolul, de soooot volt aki ejfelkor MAGYARUL kuldott sms-t! ("Boldog szuletesnapot! Isten eltessen!"). Facebookon teleirtak a falamat, ogyan aranyosak! Es ti is, koszi szepen mindenkinek a szulinapos kivansagokat! :)
A nap kb ezzel telt, szulinapos beszelgetesekkel. (es show off-al, hogy "haha magyarorszagon 18 a legalis alkoholhatar" :D - ezzel elertem hogy a fel evfolyam jon latogatni. :D)
Delutan focimeccset neztem (rendes foci, soccer - hatarozott okom volt ra - ) es utana elmentunk Carmel-lal, Katie-vel, es Lauraval Princetonba vacsizni. Es annnnnyira finom lisztmentes csokis mandulas tortat ettem, hogy el sem hiszitek.
De a vicces resz csak most jon. Este Hause meeting volt a szulinap tiszteletere, es a hause master-em ( aki amugy pasas) sutott tortat, a lanyok szulinapos enekeket enekeltek (minden haznak kulon eneke volt tavaly, szoval vagy 3-4 dalt tudtak :D), es egy tok poen "ritualet" is meg kellett csinalnom: a torta kremet az orromra kenni, es fejjel lefele belevagni a tortaba, es amikor elerte az aljat olyan hangosan sikitani ahogy csak tudok. :D Azert annyira meno hangom nem volt mint a tuzjelzonek, de megtettem minden tolem telhetot. :)
Es kaptam ajikat is! Macit, kinai palcikat Kinabol a kinai baratnomtol, meg post-it cetliket :D, es salat Carmel-tol, es ApatolAnyatolBenditol egy ollllllllllyan szep gyuruuuuut! waaaaaaa, senkinek nincs ilyen! :) KOSZIIIIIIIII!!!!



Ok akkor ennyit a szulinaprol. Ma voltunk eloszor community service-en!
Huha, nagyon erdekes... Eloszor is a kornyek egy teljesen tipikus getto. Nagyon felelmetes. Es ma csak 6 gyerek volt a csoportban es csak beszelgettunk, de nagyon nagyon nagyon furcsa eloben is latni azt ami csak az amcsi filmekben van. Ezeknek a gyerekeknek tenyleg alig van lehetoseguk barmit is csinalni. Es latszik rajtuk. Nagyon nehez elmagyarazni. Meg nem is tudom igazan. Mert az is furcsa volt, hogy majdnem velunk egyidosek voltak. Ma mindenkeppen csak azt tudom mondani, hogy vegig azon gondolkodtam mennyire elkepeszto szerencsesek vagyunk. Nem mi itt, hanem mindenki. Minden szerdan fogunk menni, es mar tervezgetem hogy irok errol egy cikket a suliujsagba, csak meg egy ora nem eleg hogy osszerakjam a kepet amit keresek.

7 comments:

Anonymous said...

Utólag is BOLDOG SZÜLINAPOT!!
De azért remélem nem gondolod, hogy "nagylány" lettél?:)))) Kérdés:bár már egyszer feltettem őket, igaz akkor még lehet korai volt. 1, Mi az amit a legjobban kedvelsz kint? 2, Mi az amit a legjobban utálsz?
Ezeket a kérdéseket időnként felteszem majd. Kíváncsi vagyok a különbségekre:)))
Edina

Unknown said...

Ugye nem gondolod, hogy annyival megúszod a sztorit, hogy kaptál egy gyűrűt???

Két hónapja várom én is, hogy megtudjam, hogy adta át Carmel, mit szóltál, meglepődtél vagy mi volt.
Tessék mindent leírni!!!
Az egy dolog, hogy anyádnak elmeséled, de én is két hónapja izgulok, szóval RÉSZLETESEN akarom hallani!!! Olvasni... Mindegy.

Ja, és csak jogilag vagy felnőtt, ezt ne feledd! :)))

Mellesleg, tényleg isten éltessen!!! Innentől kezdve elkezdheted tagadni az évek számát...

Pusza!!
melinda

Anonymous said...

Sosem vágom hogy ott hogyvan az idő hozzánk képest... De én akartam lenni az utolsó aki boldog szülinapot kíván. (az első már olyan elcsépelt...)

Bár sztem elszúrtam, de végülis az utolsó vagyok ugyhogy cool :)

Boldog szülit :)

eniko said...

Hahaha Sziszi, you know I love you. :D

kisrumpf said...

A zuram most olvasott téged végig, s megjegyezte, hogy ugyan semmi köze hozzád (rokonságilag stb.), de mégis nagyon-nagyon büszke rád.

Vigyázz magadra.

Moni (+Levente)

eniko said...

Koszi szepen! :) Kepzeld pont ma reggel neztem meg a legujabb sutis kepeidet a blogban. !WOW! Sokkal menobben neznek ki mint az itteni chocolate chip cookies. :D
Ja es legkozelebb ha megyek Irorszagba tuti megkostolom a Heart of Darkness fagyit. Most hogy egy 3 oldalas single space esszet osszeszenvedtem a konyvbol. :D
Najo nem is volt olyan szenvedes, csak kisse nehez olvasni az a konyvet.

kisrumpf said...

Gondolunk rád... Elolvasni, még elolvasnám, na de esszé??? Ha jössz, sütivel és fagyival várlak ;-)