Friday, October 3, 2008

VP debate+regular update

Nagyszeru, ma megint lovesem sincs hogy mirol irjak. Az a helyzet, hogy a legtobb dolog elmeselve uncsi. De azert megprobalkozom.

Tegnap VP debate-re mentem, es most ez kulonosen fun volt, mert csomoan eljottek megnezni mit alakit Palin. (McCain's running mate) Pl kepzeljetek jatszottunk "Palin bingo"-t a vita alatt, ami annyibol allt, hogy kis negyzetekbe voltak szavak irva, es ki kellett pipalni azokat amiket emlit a no. Ha osszejon 5 egymas mellett nyertel. Hahaha, rosszmajusag a kobon, de nagyon poen volt, ugyanis az egesz lapon volt kb 4 szo, amit NEM emlitett. ciki. kicsit kiszamithato. :D Amugy tobbfele papir volt, es a mellettem ulo srac nyert (de csak mert legalabb 3* figyelmeztettem, hogy pipaljon, es mert nekem is ugyan az a papirom volt csak nem jatszottam. - nem volt tollam. :D najo, lusta voltam) Lenyeg, hogy nagyon elveztem,1 mert most jobban figyeltem es jobban ertettem, 2 mert Johnny ult az egyik oldalamon, aki az egyik leggyogyosabb edzotarsam, es Tim a masikon, aki AP Goverment and Politics-ot tanul, ergo vegig magyarazta hogy mit miert mondanak, es mik az elozmenyek/ kovetkezmenyek, stb. Szoval most tok buszke vagyok, hogy egyre jobban ertem mi van itt a valasztas korul, es igenis erdekes. Csak meg kell talani a megfelelo embereket to discuss with.

Najo irok egy kicsit a mai naprol is, bar azthiszem megint a nature writing orat fogom emlegetni. :D Ja neeeem, ma az elso ket ora is poen volt. Igazabol dupla ora. West and the Rest (tudjatok, a nehez angol kurzus). Mindegy, lenyeg, hogy ma videoztunk (Apocalypse now - based on Heart of Darkness), es a tanar vett egy doboz minifankot, szoval doughnut party volt. :) Hatarozottan feldobja a penteki napot. Mult penteken muffint, bagel-t, sajtkremet, es mogyorovajat hoztunk be az orara, es szepen megeszegettuk mikozben az indiaiak es britek kapcsolatarol beszeltunk. (Forster: Passage to India)


Haha, de muszaj meselnem a NW orarol is. Kezdodott ott, hogy Mattingly beletolatott a masik tanar kocsijaba amikor elindultunk. Es ezen halalra rohogtuk magunkat. Foleg mert o is rohogott. Hihetetlen ez a tanar, nagyon nagy arc. Aztan az erdoben azt a feladatot kaptuk, hogy keressunk egy helyet, es irjunk rola eloszor egy tudos "szemuvegen" keresztul, utana egy koltoen, utana egy teruletfejlesztoen, utana egy erdeszen. (wonder if he read Edward de Bono...). Hat nekem sikerult 3 mondatot irni az erdeszhez, egy oldalt a koltohoz, es 2 mondatot a teruletfejlesztohoz,* ugyanis volt vagy fel orank az egeszre. De nembaj, hetfon befejezhetjuk. Amugy nagyon kiraly helyet talaltam, es kepzeljetek egy szarvas 5 meterre tolem ugralt el! Wooow, tokjooo volt!

* "The deer stepped onto my developer glasses, and has broken it. I cannot see through."

Olle, holnap csak 1 oram van, mert a tori tanar az SAT-re felugyel. (kb az osszes senior SAT-t ir holnap-mindenki jobb pontot akar...) De attol meg mennem kell, mert mar megint abnormalis mennyisegu olvasnivalom van a hetvegere (ennek a felet a sajat hulyesegemnek koszonhetem, ugyanis tegnap tegnapelott nem olvastam az indias konyvet-hulyegyerekfejekerek). 100 oldal Passage to India (befejezni hetfore), kb 10 old. tori, plusz par oldal Darwin. Es a francialecket meg nem is neztem meg. Long weekend, again. De holnap este All School Carnival (meg nemnagyon tudom pontosan mi ez, valami hejehuja party jatekokkal meg mindennel, majd irok rola), es vasarnap szeretnenk Princetonba menni, szoval remelhetoleg fun lesz a hetvege. :)

5 comments:

Anonymous said...

nem ííírtál választ! de facebookon kijavítottam.

jha..és most irigyellek ám a szoc életedért :)

aloha

kisrumpf said...

A Passage to India a kedvenc Forster-könyvem. A Howard's End után :-)))) Sokkal vénebb voltam, mint Te, amikor először olvastam... Milyen jókat vesztek!

eniko said...

De valaszoltam!!!!! Mindjart megnezem, hogy rendesen elment-e...

Moni,
Szerintem is tok jok a konyvek, es tanar elkepeszto smart, szoval kicsit tobbet ert beloluk mint mi, de mindig probal ravezetni, hogy egyes dolgok mogott mit kene eszrevennunk. Neha nem egyszeru, de szupi erzes, amikor neha egy-ket kiraly gondolat eszunkbe jut. Furcsa, de neha erzem, hogyha kicsit tobb elettapasztalatom lenne tobbet ertenek ezekbol a konyvekbol.

Anonymous said...

okkééé
Én még midnig nem jöttem rá h hol van ez a face book :D ...de majd erre is ráfogok jönni ugy ahogy arra is rájöttem hogyan kell üzenete irni :D:D
ami késik nem mulik ;)
egyre jobban tetszik ez a ínature writing ora Csuri :D ...itthon is lehetnének ienek ....:D

eniko said...

menj le teljesen az oldal aljara (itt a blogon), ott egy LinkList, es az elso Facebook. Good luck! :)