Monday, October 6, 2008

RoHoGoGoRcS (ja es egy gyors bejegyzes)

Ok, megprobalok komoly lenni, de most eppen egy rohogogorcs kozeperol jelentkezem. Bocsi, de mindjart meghalok. :D emiatt: "Song of the Night"
Naszoval, most hogy tulestunk ezen is johet a normalis beszamolo resz.


Huh, mirol is akartam irni...? A igen, a vasarnap vegulis turned out to be nem olyan uncsi, mert este elmentunk egy japan etterembe, ami hatarozottan feldobta az amugy tanulos napot. Mondjuk az etterem maga eleg budos volt (sok nyers hal), de a kaja izlett. :) Ja es kepzeljetek a sef bacsi az asztalon keszitette el a vacsit, ami ket erdekesseggel is jart: 1 amikor meggyujtotta az asztalt majdnem leegett a hon szeretett hajam, 2 utana elkezdett azzal szorakozni, hogy megprobalt betalalni a szankba mindenfele zoldsegdarabkakkal. :D De vicces volt. :D Persze amikor visszajottunk az egesz campus tolunk buzlott, de nem volt olyan veszes, mert majdnem rogton mentunk is aludni, csak elobb hagytam magam csunyan elverni biliardban es csocsoban. ( nem vagyok biztos benne, hogy ez igy helyes volt nyelvtanilag, de ertettetek az a fo)

Mai nap atlagos hetfo volt, es mivel mar irtam valamikor egy atlagos hetforol most nem ismetelnem meg. Ja igen, azzal a kulonbseggel, hogy este meghivott parunkat a hause master sutizni. Csak ugy, hogy beszelgessunk mi van a suliban, meg ilyenek. Ok most a "potszuleink" itt a suliban, szoval ez a dolguk. :) Egyebkent mindenkit meghivnak, csak kisebb csoportokban, nehogymar 30an egyszerre nyomuljunk be a lakasba.
Tenyleg errol jut eszembe, tegnap az Advisorom (Mr Doyle innentol kezdve) sutott brownie-t. Hihetetlen. :)



Ez most egy eleg kis nyomi rovidke bejegyzes lett, de a lenyeg benne van: Song of the Night. :D Es amugy eleg almos vagyok, szoval legkozelebb ha van idom irok egy picit gondolatgazdagabb szoveget. Persze nem garantalom, hog ez a kozeljovoben lesz, mert epp ma fedeztem fel az angol kurzusom tanmeneteben, hogy hetfore produkalnom kell egy esszet az indias konyvunkbol. Es az sok munkaval jar, foleg mert az elsore A- -t kaptam, ami igencsak jo, es nem szeretnek rontani... Tovabba holnap matek doga (paraaaa), szombaton tori TZ (megnagyobb para), es van egy olyan erzesem, hogy franciabol megint kapunk egy szep adag szokupacot tanulni. Ja es holnap van egy szep hosszu meeting-em a college counselling tanacsadommal, amit naggggyon varok, es arrol is irnom kell majd. Ja, es ma voltam College essay iro workshop-on, ami felettebb hasznos volt, ha hazamegyek mindenkinek rendelkezesere allok az informacioval amit ma este hallottam. Hasznos. Bizony.
Szoval mint latjatok sok a dolog mostanaban, but "there should be sunshine after rain, these things have always been the same, so why worry now" (Dire Straits).
Ja, az idezet amugy az egyik kedvencem, csak most megsem nagyon illik ide. :D Mert 1. a sok munka nem egyenlo a Rain-nel, itt meg az is Sunshine, es 2. nincs is bennem Worry. (olyan sok...kicsit azert be vagyok tojva a holnapi matektol, szoval szurkoljatok)

Pussssz

1 comment:

Anonymous said...

Én tegnap ezt néztem (bár ez enm vicces, de nagyon aranyosak :) )

http://www.youtube.com/watch?v=P-h680LVp4c&feature=related