Monday, October 20, 2008

Az oszi szunet...

...is over.

4 napunk volt rekrealodni a hatalmas ev eleji hajtas utan holnaptol pedig ezerrel vissza a munkaba. Na azert ez nem olyan szornyu, nem kell sajnalni. :) Es egyebkent is holnap az egyik kedvenc napom, mert double free period-om van, ami az ebeddel egyutt kb 2.5 ora szunetet jelent a reggeli dupla tori utan. Persze ezeket a szuneteket altalaban leckeirasra szoktam hasznalni, holnap pl el kell melyitenem a legujabb franciatudasomat, es fel kell fognom a matekanyag maradek reszet.

Amugy csak azert irok, hogy gyorsan kozoljem nagyjabol mit csinaltunk a hetvegen. Eloszor is a suli tok ures volt. :D Valamiert azt hittem, hogy tobben maradnak a hetvegere, hat tevedtem. Meg Wilhelm is elment apukajaval talalkozni NYC-ba. Pedig o komolyan minden rovidebb szunetben itt szokott maradni (mert ugyebar costa rican lakik). Szoval kicsit csondes volt a szunet, de pont jo volt arra, hogy kicsit nyugisabban csinaljuk meg a leckeket, plusz vegre familiarize az SAT-vel, ja es a legtobb senior a college application essay-it irta. (igen, ezek azok az esszek amiket en boldog hazatertem utan fogok elovenni. :)


Hogy este ne unjuk betegre az agyunkat szombaton es vasarnap moziban es starbucksban voltunk. Mindket esetben a vasarnap sokkal kiralyabb volt. Szombaton ugyanis valam idiota allat videojatekutanzat filmet neztunk meg (Max Payne), es raadasul a kavem is eleg undi volt, szoval a film kozben vegig sms-eztem, a kavet meg kiontottem a mosdoba. De amugy fun volt az este. Vasarnap viszont sokkal jobb volt a film (The Duchess - szep brit akcentussal, annnnnyira lehet hallani!!!), es a cappuchino osszehasonlithatatlanul finomabb az iced brewed coffe-nal. Ezt jol jegyezzetek meg. :D
Persze a fiuknak nemnagyon tetszett a vasarnapi film, de jobb ha csonben maradnak, mert szombaton vegigszenvedtuk azt az allatsagot miattuk. Ja ttteeeenyleg, es berangattuk oket a Victoria's Secret-be bugyikat nezegetni, haaaaaat ezt latnotok kellett volna! :D Komolyan nem mertek hozzaerni semmihez. :D:D:D:D Annnyira poen volt.

MA szerencsere visszatert az elet a campusra, holnaptol pedig kezdodik a Fall term masodik szakasza. Hihetetlen milyen gyorsan megy itt az ido!!!!!!!!!! :( Nemsokara vizsgak. Be vagyok tojva.

3 comments:

Anonymous said...

Szia Csurka!
Jó hallani a jó eredményediet...gartulálok mindenhez, csak így tovább!!!
És milyen a Starbucks??? Hozzál nekem léccike haza poharat:D:D:D:D
Nah legyél jó, pusszantalak sokszor

eniko said...

HAhahaha oks meglesz. :) Majd valasztok valami szepet kulon neked. :)
Amugy kiralyul neztel ki a Kacc bulijan, lattam a kepeket! :P

Anonymous said...

köszike:D:D Jó volt nagyon a buli:D:D Bár én még képeket nem láttam:D:D
Képzeld csütörtöktöl vasárnapig Salzburgban leszek anyáékkal:D:D Szuppi lesz:D:D
Puszi