Sunday, October 5, 2008

All School Carnival

!LOVE SATURDAY NIGHTS!
...ugyanis mindig van valami kiraly dolog hogy ne unatkozzon a jonep.

ALL SCHOOL CARNIVAL
Tonight 8:30
The Bowl
Hot Karl's Hot Dogs
Moonbounce
Giant Slide
Pedestral Joust
Sumo Wrestling
Music
Wasabi Eating Competition
and more...


Ok, nem varom el senkitol, hogy ezt az osszes fura szot megertse. Lovesem sem volt nekem sem, hogy egy-ket dolog mit jelent. Ezert linkeltem be kepeket. :) Nezzetek meg.


Ja igen, Hot Karl's hot dog tulajdonkeppen egy eleg regi sulitradicio, minden csutortokon az egyik haz teraszan hot dog party van. De most a sulikarneval tiszteletere szombaton is arultak hot dogot.
Az and more... resz is emlitesre melto. :) Volt ugyanis egy nagyon poen jatek, ugyan ilyen felfujhatos izebize, lenyege, hogy negy ember lokdos egymasnak egy hatalmas felfuggesztett labdat, es az nyer, aki legutoljara esik le a szinten felfujatos alvanyarol. Nehez elkezpzelni, tudom, de higggyetek el nagyon vicces volt. :D
Plusz volt candy apple (eddig csak az Andy a vagany-ban lattam ilyet), meg valamifele minigolf ahol kis pluss izeket lehetett nyerni, szoval olyasmi volt, mint egy oszi majus elseje.

Amugy egyik nap sem lehet itt unatkozni, de szombaton aztan keptelenseg. Tegnap napkozben pl a kovetkezoket csinaltam (ismet leckeiras helyett, szoval ma ujfent szivok): Keeeson keltem, juhuuu, mert nem volt elso oram, kivanszorogtam a bagel shop-ba regelizni, vegigasitoztam egy matek orat, olvastam kb 10 oldalt hazifeladat cimen, es utana egesz nap Lawrenceville game-ekre mentem szurkolni :D Focimeccsre, plusz amcsifocimeccsre, ami kulonosen vicces volt, mert ezek kepesek mindenert leorditani egymas fejerol azt a nyomi sisakot, es ugyebar mindig poen bunyot nezni. :D
Ja igen, es gordeszkaztam is Enrique-vel es majdnem megolettem magam, mert a biciglikormanyon utaztam korbe a campus-t German-nal (ket venezuelai baratunk), nincs nagyon mit tovabb ragozni. Egy teljesen atlagos szombati nap volt. ;)


4 comments:

Anonymous said...

A Pedestral Joust volt 24 óráson is:P mondjuk kicsit másmilyen "ütővel" szerintem..de ilyen volt

Anonymous said...

oh, h jött a shy guy? :D:D:D

eniko said...

tudom, meseltem is a tobbieknek a 24 orasrol. :)

A shy guy csak poen. gondoltam ide is beirom. ezzel szorakozunk mar vagy egy hete.

Anonymous said...

De jók lehetnek ezek a carnivalok!!!! Édi a kép!!!!
Hajrá a tanulásban!Légy jó, puszika