Tuesday, August 26, 2008

GYIK

Annyi kerdes erkezett hirtelen a szerkesztosegbe, hogy idejet latom oket megvalaszolni. :D

Mit reggelizel?
Felemesztette a joizlesemet Amerika fogyasztoi tarsadalomra nehezedo nyomasa. KellogsKajalo lettem.

Mit vacsizol?

HA nem etterembe
megyunk, akkor ezt ->
De amugy jol foznek, sokszor van olasz kaja, szupiiii!
(JA, es senki NE egyen New Yorkban vegetarian fajitas-t. Itt szenvedek.)

Hogy szolitanak?
Csodak csodajara ki tudjak mondani, hogy Eniko. :D Juhu.

Milyen a host csaladod?
Hm, pedig teljesen azt hittem, hogy mar irtam roluk. De mondjuk tenyleg nem eleget.


Mike
10 eves - az a kor, amire meg mindenki azt mondana, hogy "Juuuj, de aranyos"- DE, ha valaki meghallja beszelni, akkor nagyobb a valoszinusege annak, hogy padlot fog, milyen okos. miota itt vagyok kiolvasott vagy 4 konyvet, de nem is ez a lenyeg, igazabol tenyleg latni kene. Tegnap barbecue-nal pl a kovetkezo megallapitast tette:

" Yes, that is because everyone is so imperfect, that if someone IS perfect, than it is a sort of weird."

("Ja, mivel mindenki annyira tokeletlen, hogyha valaki megis tokeletes, az mar inkabb olyan fura.")

Kevin
Ismeritek az ocsemet? Ok, akkor Kevint sem kell bemutatnom.
Egyebkent nemtudom mikor van ideje mindenre, de mindent csinal amit csak el tudtok kepzelni. Tennis, evezes, cserkesz, ja es mellesleg snowboard oktato. Es ez nem vicc, mert itt 14 evesen mar vallalhatsz munkat, es o frankon SNOWBOARD OKTATO!

Katie
Vele is inkabb talalkozni kene, mert olyan nehez igy elmagyarazni ki milyen. Olyan, mint mi. Netezik, olvas, telefonal, vasarol, telefonal. Ja, de azt azert hozzateszem, hogy fenyevekkel normalisabb 1-2 idiota libanal, akiket van szerencsem ismerni. Ugyanis van agy is a fejeben. JA, es nem mellesleg hasznalja is. ;) :)

Sean
Tulajdonkeppen nem sokat talalkoztam eddig vele, de amugy normalis, attol eltekintve, hogy szivoszalat ragcsal. De o is mindent csinal amit el tudtok kepzelni, ha jol tudom. Pl amerikai foci, cserkesz, enekel(t), es azt mondtak, hogy nagyon jo tanulo. Vegulis a Georgetown-ra jar. Derosssszneki. :D (ja kepem az sajnos nincs, kepzeljetek el Mike-t nagyban. Tokugyanaz.)

Carmel

Host mum, nagyon aranyos. De tenyleg. Nemtudom igazabol, hogy mit irjak, utalok bemutatni embereket, eloben kell oket megismerni. Es tok sokat segiiiit! Pl ha meg nem emlitettem volna (DE tuti emlitettem) segit osszeallitani a college listamat, es csomo tippet tud adni, hogy hova erdemes jelentkeznem, hova nem. szupi.

Chris
Ugyan azt tudom mondani, mint Carmelrol. Vicces, szeret kajalni (neked valo Apa), Yankee sapkaban maszkal. :D


ALLIE

Annnnnnyira ediiiiiiii! Tiszta idiota. Mint a MAXImilieeeeeeen. <3>
Miert ilyen szerencsetlenek a kepeid?
Ezt en kerdezem. Magunktol. Ezen ne lepodjon meg senki, mert "noverem, neked a skizofren haverod is skizofren"

V: Azert mert alig van idom megallni fotozni, igy csak gagyi, ferde turistas kepekkel tudok szolgalni.
Johir: A helyek, ahol voltam olyan piszok hiresek, hogy akinek nem tetszenek a kepeim, talal ezer masikat a neten.
Learn how to google ;)

Milyen a szobad?
Annnyira utalom mar mindenre azt mondani, hogy "tokjooo" meg "szupiiiii", de sajnos megint muszaj lesz. :D Mert az. Olyan az agyam, mint Napoleonnak (neeem, nem az, az ekezet nelkuli inkabb Einsteines ;) ), mini walk-in gardrob, tukor, szekrenyek. Ez a szoba. De alapjaban veve csak en vagyok azon a szinten, es ott van a barpult, hazimozi, darts, biliard, csocso es egy furdoszoba. Majd csinalok fotot rola, csak megvaroma reggelt, mert akkor nem kell allitgatni a fenyt, stb.

Van honvagyad?
Egyenlore nincs. 1. mert jol erzem magam, 2. mert amugy is eleg gyakran kapcsolatban vagyok veletek, 3. mindenki annyira kedves, es annyi mindent csinalunk, hogy fizikailag lehetetlen idot szoritani a honvagyra.

Mit csinaltok, ha csak otthon vagytok?
Hat eloszor is nem vagyunk soha "csak otthon" :D. Amugy de, volt egy ilyen nap, es akkor a kovetkezoket csinaltuk (alt. ezt csinaljuk, ha itt vagyunk-ami mint mondottam nem gyakori):
Kosarazas, lacrosse, biliard, medence fight (ezeket Kevinnel szoktam jatszani); tovabba: filmnezes, tabortuz (ezt ugy mindenkivel), olvasas (ezt ugyebar mindenki egyedul), pakolgatas a sulira. (mert komolyan egy kamion nem lenne eleg, hogy az osszes cuccot berakjuk, amit a suliba viszunk! En pl kaptam pluszban egy halom takarot, pokrocot, torcsit, ceruzatartot, nyomtatot, szoval rengeteg minden van!)

Mikor mentek aludni?
Mindig maskor, de meg aznap.


Ha lesz idom, lehet hogy csinalok egy Lawrenceville-s FAQ-t is. De ezt nem garantalom. Addig ha van kerdes, nyugodtan, majd kiegeszitem ezt a bejegyzest.



No comments: