Sunday, August 24, 2008

Welcome to D.C.

Teljesen tisztaban vagyok vele, hogy az ido sokat er, es senkiet sem szeretnem rabolni a vilagert sem, de ez most bizony hosszu bejegyzes lesz :) Negy napos beszamolo asszem.



Szoval nemistudom mar hol hagytam abba, eppen masnap indultunk Washingtonba. Juuj persze ez is tok szuper volt, de meg muszaj elmeselnem, hogy elotte mi tortent, mert ilyen is csak az amcsi filmekben letezik. :D
Kepzeljetek Sean, a legidosebb gyerek, szappant tett a mosogatogepbe, es persze, hogy ellepte a buborek az egesz konyhat mire vegeztunk a reggelivel. :D:D:D No mindegy, tudom, hogy mindenkit Washington erdekel. Csak gondoltam elmeselem. :D

Aki nem tudja elmondom, hogy azert mentunk, hogy bekoltoztessuk Seant a Georgetown-os dorm-jaba, mert identol oda jar. Szoval igazabol nemsok turistas dolgot muveltunk, de amugy a legtobb erdekes dolgot lattam. Pl a hotelt. :D De komolyan, az Interkontinental ahhoz kepest..najo mondjuk ugyan olyan. Csak nem 1, hanem 21 kristalycsillar van a hallban. :D check out! -> JW Marriott

Elso nap miutan nagyjabol felcipeltuk Sean osszes cuccat a szobajaba, Carmelek elmentek meglatogatni nehany ismerosuket a varosban, Katie es en pedig elmentunk setalni a Washington Memorial-hoz (magas torony a medencevel- Forest Gump, a gyengebbek kedveert) es a Lincoln Memorial-hoz (nagy ulo szobor- Dr. Szoszi, szinten a fent emlitettek kedveert)
A seta vegere egyebkent total feltorte a szandal a labamat, szoval rendkivul stilustalanul mezitlab setaltam vegig a fel varoson vissza a hotelbe :D

Igazabol arra gondoltam hogy a kajakat kulon bejegyzesben emlitem, mert mindegyik olyan szupi volt, elso este pl rendeltunk szobaszervizzel, en valami csipos halkockakat ettem, es egy akkora csokitortat, mint a fel monitor. (jo ennek csak a felet sikerult betomni, de isteni volt)
Aztan masodik nap a reggeli is nagyon fincsi volt, bar en egy picit zsiros izet rendeltem, de nembaj.
Ja, azt muszaj megemlitenem (szinten kulon bejegyzest erdemelne), hogy az egyetlen tenyleg elmebeteg dolog ebben az orszagban a legkondi. De komolyan, en kb mindenhol szetfagyok. De ezen a reggelizos helyen annyira faztam, hogy a homlokom is libaboros volt, szoval a vegen sikabatra hasonlito pulcsiban ultem, amikor kint volt vagy 100 fok. :D

Masodik nap egyebkent mindenfelet bevasaroltunk a Georgetown boltban (kaptam G polot :D), plusz ide-oda rohangaltunk, ittunk isssteni fincsi hatalmas mango-ananasz smoothie-t, elmentunk vasarolni Katievel (az egyetlen orszag ahol 20 dolcsiert Tommy Hilfiger short-ot kapsz. :D), eees ismet szupit vacsiztunk (olasz etterem).

Uccso nap mar csak korulneztunk megegyszer a campus-on, elkoszontunk es jottunk, mert vegulis 3 ora az ut, es valamikor pihenni is kell. (az van most, este megyunk moziba).

Ja, es ezer bocsi mindenkitol, de a varosnezos setan elso nap nem volt nalam a gep, mert le volt merulve, szoval az ilyen (picit mar kozhely) latvanyossagokrol nincs fotom, csak az egyetemrol, es a varosrol nehany.

KLIKK a fenti FOTORA!!!! - (valamiert nem mukodik ez a slideshow)

2 comments:

Anonymous said...

Szevasz kis feminista.Hát az a helyzet hogy érdekes történt.Szomoru vagyko pedig nemsokat láttál még annak szerintem.Nem tudtam elbucsuzni töled és ezt nagyon sajnálom:(
Remélem jol érzed magad kinn(ugylátszik igen:)) gyüjts sok uj élményt és kick some ass ahogy szoktad:)
Csak keményen vigyázzál magadra!A kesztyüm ne feledd mer baj lesz;)
Take care

Anonymous said...

Szia Csurka!
De jó neked, hogy ilyen helyeken járkálsz...Már a Georgtownban is jártál:D
Ahogy olvasom, jól kijössz a család tagjaival!
Csak igy tovább!
Puhapofis puszika