Monday, November 10, 2008

American basketball...

Mielott raternek az athletics reszre, gyorsan elmondom micsoda torturan mentem keresztul tegnap... Mondtam ugyebar, hogy egy beszeddel kell eloallni angolorara, es nemazert mondom de a public speaking meg az anyanyelveden sem konnyu. (najo tekintve az atlag beszedmennyisegemet nekem relative nem nehez) De akkor ir total be voltam parazva, mert come oooon most angolul kellett ertelmesen beszedet mondani. Szoval azon gondolkodtam kb egy hetig hogy mi legyen a temam, mikoris tegnap tok veletlenul beugrott, hogy a sztereotipiakrol in general fogok beszelni. Es happyhappyhappy tok jol sikerult! Meg nevettek is! :D Akit erdekel a beszed megmutathatom, mert leirtam nehogy elfelejtsem. Persze mondva picit mashpgy hangzik minden alkalommal, mivel nem jegyzed meg szo szerint csak kb-ra. Amugy a kiindulo pont a csodalatos amerikai szineszno peldaja volt, aki azt hitte Europa egy orszag ahol franciaul beszelnek... (gondoltam jo alap egy sztereotipias szoveghez, ugyanis az illeto NO volt, SZINESZNO, SZOKE, es AMERIKAI...allitom a legrosszabb osszetetel ha eloiteletekben gondolkodik az ember...:D)



No mindegy akkor terjunk is ra a lenyegre, ahogy a cim is hirdeti. Ma volt az elso varsity kosarvalogato. Waaaaaa. ( a varsity a legerosebb kozepiskolai csapat, Junior varsity es Freshmen van mogotte meg a legtobb iskolaban)
Itt nem ugy megy am, hogy ossze kell konyorogni a csapatot, hanem szepen meg kell dolgozni a helyert. Ez a kettes szamu ok amiert be voltam tojva tegnap ota. Mert uuuuuuuuuuuugy szeretnek benne lenni a csapatba, mert amugy fogalmam sincs milyen teli sportot csinalnek meg szivesen, de itt frankon harcolni kell 1-1 posztert!
Lenyeg: 3 napos a valogatas, szoval szerdan kiderul hogy made the team or not. Es akkor az amerikai kosarrol ugy altalaban: TOK MAS MINT AZ EUROPAI. Ezt senki nem tagadja aki jatszott mar mindket kontinensen. Az europai lassabb es more taktika, az amerikai meg...tejoeg...a belemet koptem ki 2 perc jatek utan!!!! Es ugy hogy 3 honapig napi 5 edzesem volt, es kb olyan izmaim vannak mar mint Hulk-nak! Es meg igy is nagyon durva volt! Tok gyors az egesz jatek, es meg egy picit kapkodosnak is tunik, de lehet hogy azert mert mar levegot nem kaptam, hatmeg koncentralni is...
Szerintem nem remenytelen hogy bekerulok, de nem is ez a fo kerdes. Inkabb az, hogyha be is kerul valaki milyen atomkemenyen kell dolgozni hogy eredmenyeket is elerjen...
Mindenesetre szerdan kiderul hogy ki van benne a csapatban, tok kivancsi vagyok. :)

Ja, es ket het van hatra a term-bol (vagyis inkabb csak egy). Jovo heten term finals. Uramatyam... Asszem ez lesz az a ket het amikor nem fogtok sokat hallani felolem...

No comments: