Monday, November 24, 2008

Thanksgiving break

...10 nap szunet...amire TILOS lecket adni...

Bevezetesnek ennyi eleg is lesz, maris mindenkit elkepesztoen erdekel mire hasznalom ezt a hiretelen jott hawaii-t. Meg elotte azert elmondom milyen volt az uccso vizsga. :D (erdekes tema, tudom)
Hihetetlen, eletem leghosszabb matekdogaja volt, vagy 9 oldalas....De nem is volt annyira veszes, a vicces resz az volt, amikor kb fel ora probalkozas utan feladtam az egyik feladatot mert akkora marhasagnak tunt, es keszultem beadni a papirt meg megjegyeztem a tanarnak, h "Mr. Williams...the 5th problem...that was just stupid." "Ok, show me." Jo megmutattam neki, es ramutatott az egesz egyszeru tenyre, hogy bizony azert tunt megoldhatatlannak a dolog, mert szimplan rosszul abrazoltam egy pontot (-4 helyett +4...pf). Erre ilyet szol, h "Go back an fix it." :D Wow, love him. :) Most meg talan eselyem is van h nem szartam el az egesz dogat. :) Meglassuk, majd ha nem nagyon gazok akkor megirom a term-end jegyeimet.



Szoval mint ahogy irtam Delaware-ben vagyok, ami a masodik legkisebb state, szoval nincs tul sok minden amit csinalni lehet, de maga a hely elkepeszto szep. Kepzeljetek ebben a town-ban forgattak a Hol koltok tarsasagat!!!!!! Majdnem lehidaltam amikor megtudtam! Tok szupi, es mondom nagyon kis szep a varoska. Az egyetlen hely eddig az USAban amire azt mondom, hogy szepek a hazak. Mert amugy ki vagyok az epiteszeti stilustol. Randa mint a bun. Sok homogenous fahaz...vagy eppen hatalmas szemelytelen palotak.

Sikerult megvalositanom az elso harom pontot a listamon! JESSSZ. :D Elso nap ugyanis egesz nap olvastunk, amivel az elso 2 pontot tulkepp ki is lehet pipalni, ma pedig voltunk kosarazni. Ja es tegnap megint voltam az oceanparton, kulonbseg annyi, hogy ha most megprobaltam volna body surf-olni valszeg jegkockakent tertem volna vissza. (Errol jut eszembe, Shawn megy wakeboardozni...grrrrrrrrrrrrrrrrrr....es en nem...grrrrrrrrrrrrr. najo mindegy nem annyira relevant, es nem is ertheto. :D)
Ja es visszafele meglatogattuk Lara nagymamajat, aki mellesleg elkepeszto cool. 90 eves a nenike, es olyan aktivan jotekonykodik, mint senki akivel eddig talalkoztam. Azt hinned hogy ha valaki 90 eves, es egyedul el egy istenhatamogotti kis faluban akkor olyan unalmas elete van, hogy inkabb 10 meterrel a fotel alatt pihenne. (morbid) Ez bizony jo nagy tevedes. Nagyon kiraly dolgokat csinal a nenike, es olyan sztorijai vannak, hogy csak nezel. (Norvegiarol foleg, plusz a community service projectekrol) Persze Lara azert hozzatette, hogy ha egy napnal tobbet toltesz vele, akkor elkezd arrol meselni hogy mar mindenki akit ismert meghalt korulotte...uh... :D

Ja igen, meg akkor irok a helyrol ahol vagyok. (elonyok, hatranyok)
Pro: Kb 400 eves a haz, szoval nagyon szep. (Con: rohadt felelmetes)
Pro: Van vagy 5 kandallo, amit imadok. (Con: Mint kiderult csak egy mukodik, es az is taviranyitoval........mutuz....ekkora illuziorombolast)
Pro: Mar van kaja. (CON: elso nap nem volt. :S:S:S)
Pro: Egy tok aranyos lanynal vagyunk (Lara, ja es vagyUNK= Maya es en), szerdan pedig jon Alex (sved srac), plusz kesobb meg egy csaj. (Con: HIANYOZNAK a tobbiek. Fene akar 10 napos szunetet bassszus. Nam tanulni egy darabig nagyon kiraly elismerem, de akkor is... Mert kell 10 napig tavol lenni a sulitol????!!!! :( )

Notes

Apa
: Orommel tudatom veled, hogy a Nagy Vizen Tuuul is van legalabb egy csalad aki hoesesben sem szivesen fut be. Meg jo hogy hoztam pulcsit minden napra, igy tudom oket viselni egyszerre.

Petra
: Vagy egy hetet gondolkoztam azon hogy mit olvassak szunetben, aztan talaltam egy atomjo konyvet, es tokre be voltam sozva hogy elolvassam, erre 1 oraval elottem kivette valami anyaszomorito szerencsetlen. No mindegy nem is ez a lenyeg, hanem helyette levettem egy konyvet a polcrol (tok randomly), es kiderult h a sztori fele Magyarorszagon jatszodik. Szoval gondoltam elolvasom. Meg ez sem a lenyeg. :D HANEM egyesek szerint a da-vinci code kb utanzata a stilus es az otlet miatt (az irono 10 evvel a dv code elott kezdte el irni, szoval ez just not true...). Koztudott h nem olvastam a da-vinci kodot, mert velemenyem szerint overpopularized volt, de az alapjan amit hallottam rola, elegge arra hajaz ez a konyv. Szoval ezzel arra akartam kilyukadni, hogy szerintem olvasd el, mert elvezned. (olvasd angolul, tok konnyu, es ha mar egyszer tudod eredetiben olvasni akkor miert ne tenned...? :P)
The Historian -(lapozz ;) )

Most mentem gyombert pucolni mert indiai kajat csinalunk vacsira. :) (igen, meg fozni is megtanulok. Nem...az amcsik nem tudnak fozni. Es ezt most halal komolyan mondom. Meg szerencse hogy most csak egy amerikai egyen tartozkodik a konyhaban. En magyar vagyok natural tehetseggel a fozeshez, Maya pedig kinai...ezt most nemtudom mihez kotni. Van aki szereti a kinait. :D)

6 comments:

Erika Antal said...

Csibikém! Apád örült a note-nak, köszöni. Amúgy hihetetlen, hogy ezek az amerikaiak mit meg nem tesznek, hogy otthon érezd magad. Képesek 15 fokot csinálni a házban csak hogy emlékeztessenek az itthoni fagyoskodásra. A héten itthon voltam szabin... sokszor eszembe jutottál, amikor már a 20. réteg ruhát vettem fel... aztán befűtöttem. És tegnap képzeld sikerült úgy, hogy abban még apa sem talált kifogást. Rém büszke voltam.

pusza

Anya

Anonymous said...

Szia!

köszi a könyv ajánlást, de egyenlőre Ken Folettől az Idők végzetéig-et olvasom. de majd utána talán átlapozgatom ;)
pusz!

Anonymous said...

jelentem, h immáron átvettem a helyedet Steffler szemében..és roppantúl érdekes érzés..ahogy látod, h vörösödik, mert letojod az egészet, és ordít, h tanulj már, ha már ő éjszakákon keresztül készült.. ezért feladta a 20. század történelmét..jujjjjjj
mindenesetre mire visszajössz, addigra szerintem idegbajt fog kapni tőlünk. az tuti biztos.

Anonymous said...

meg persze azt is látni, kell h az osztály h van vele..komolyan az egész óra már csak egy folytonos párharc..mármint amikor nem beszél.. ha az van, akkor (rendszerint Dodó és Kacc meg újonnan kriszti nem járnak be órára) mindenki bambul ki a fejéből..erre viszont te adj választ légyszi. Mert kint bizti érdekes minden, de én nem akarok angolul Hitlerről, vagy a babtistákról tanulni..főleg nem úgy ahogy ő tanítja..nha mindegy.
Azért a többi tantárgy ugyanúgy jó. Sőőőőt, magyaron már 3 óra volt egymás után, h ági néni csak olvasott!!!! És most azt szeretné, ha videóznánk, ééééééés kedden TESZTES tz lesz!!!!! úúúristen:)

a másik, meg h most próbálunk ottóval új helyet találni szalagavatóra, mert több mint 50en táncolnánk keringőt (jött egy új csaj az osztba, fiúk ismerik, mi még nem beszéltünk vele) szóóval, majd megkörnyékezzük Eszti nénit :)

eniko said...

Uristen...hat most nemtom mit mondjak. Szegeny Steffler agyverzesben fog meghalni miattatok...Hm...neeem igazabol sajat magat hergeli all the time...Miert nem adtok neki egy Ingyen Pszichologus Kupon-t karacsonyra?
Igen, a Bence meselte hogy jott egy csajszi az osztalyba...Biztos aranyos, de egyszeruen nem tudom miert konvertalja at Eszti neni az osztalyt egy kocsog apacaneveldeve.
Haha, nemertem mire kersz valaszt, arra hogy mit szolok ahhoz, hogy mindenki bamul ki a fejebol? Az a helyzet, hogy eddig is ez volt. Hm, jo Stefi stilusaban Hitlerrol tanulni valszeg marha uncsi lehet, de amugy sztem nincs baj a temaval. Megpedig azert nincs, mert legalabb van erteke az informacionak. Ha engem kerdezel ez meg mindig jobb, mintha a sajat eleterol meselne. No mondjuk az is tanulsagos, de ketseg kivul nehezebb koncentralni. Amugy 100%-ban megertem hogy nem jarnak be orara. De nem az anyag, hanem a tanar miatt.
Ooo, nemtudom mennyire "jo" hogy ezt csinaljatok magyar oran...Ok, pihenteto a dolog...de nem kene annak lennie. Ha Agi neni olvas soha nem tanulnak meg egyesek maguknak olvasni. Ha videoztok soha nem tanulnak meg egyesek gondolkodni. Ha pedig tesztes doga van SOHA nem tanul meg senki tisztesseges esszet irni. Ohm.(most lehet utalni.bar nemtudom levenni a hangnemedet az elozo kommentbol, lehet h ironikus volt es akkor egyet ertesz velem. :))

Sok sikert a helykereseshez! Ha nem talaltok max 2 csoportban tancolunk, vagy hasonlo.

Pussssz

Anonymous said...

oh, az irodalom az teljesen kívételes. azért is hangsúlyoztam! ebben az évben eddig nem volt ilyen..meg a téma amiről mesél Ági néni..nos nem éppen kellemes.. szegény kicsi emma..:(
és a téma, úgy ahogy elmondja és tanuljuk NEM ÉRDEKES.
és amúgy most először fordult elő, h a dupla tz-s esszés órán nem tudtam befejezni az irománymat..több mint 4 oldalt írtam..sajnos elszaladt velem a ló..de ne félj, a taktikáját ugyanúgy megtartotta, de most volt pár lazítós nap (persze mostközölt 3 tz-t is az elkövetkezendő időkben..)