Monday, November 3, 2008

HILL week >>> Monday

No akkor gyorsan belehuzok es elmeselem mi tortent meg szombaton -a vasarnapot most diszkriminativ modon kihagyom. Egeszen egyszeruen azert, mert EGESZ NAP tanultam. Ilyen meg soha nem fordult elo. De el kellett olvasnom 150 oldalt (NEM VICC!) plusz toridoga, plusz franciadoga. Na maris elmeseltem. Mindegy. -es ma.

Dodgeball Tournament

Ez kerlekszepen Partizan Bajnoksagot jelent. :D Nem is kell nagyon magyaraznom. Lenyeg, hogy egyik francia csoporttarsam meg a het elejen megkert h legyek a csapataban, szoval egy rakas junior scraccal probaltuk meg szetverni az ellenfelet "kidobosban" :D. Allitom sikerult rekordot dontenunk a nyomorusagos teljesitmenyunkkel: a leggyorsabban legyozott csapat. WoW. :D De amugy tok fun volt az egesz es csomo uj embert megismertem. Ja teeeenyleg es majdnem elfelejtettem modani! Egyik csapattarsam vizilabdazik, es kozolte, hogy minden amerikai vizilabdazo akit csak ismer Magyarorszagra szeretne menni -ha csak egy kicsi idore is- tapasztalatot szerezni es tanulni. Hahaha kiraly. :) Buszke is voltam. Fenn van az orszag a terkepen!

Halloween Party 4.
Najo ez mar kezd idegesito lenni. NEGY halloween party...sok a jobol. NEM. Jobol soha nem sok. (najo ez igy nem igaz, de ne menjunk bele, mert mar alig merek melyen szanto gondolatokkal elojonni a blogban)
Invite-a-Friend partyt rendezett a hazunk, es ismet az egesz vegzos evfolyam itt volt. (plusz a draga junior csapatom, akiket meghivtam a "gyozelmunk" oromere :D)
Volt mindenfele izgi dolog, pizza, edessegek, smores, mergezo diet coke, stbstbstb. Fun volt, mint mindig. :)



Na es akkor terjunk ra a lenyegre, mert megigertem h ezen a heten a HILL hetrol riportolok.
Hoppa varjunk csak, ezt nem is igertem meg...csak Anya irt rola a blogjaban. Na akkor gyorsan elmagyarazom a lenyeget:
  • HILL a suli legnagyobb rivalis iskolaja
  • Ezen a heten mindenfele baromsagot csinalunk h noveljuk a "school spirit"-et, mert szomaton a legtobb Varsity es JV csapatunk a Hill ellen jatszik
  • Ja es meg amit tudni kell a sulirol (HILL):
  • 1. a gyerekek sugarfertozottek (hosszu story, akit erdekel elmondom)
  • 2. "So your Mum went to Hill...her boss went to Lawrenceville."
  • 3. "HILL: #1 Safety School" (safety school= mindenki biztonsaggal jelentkezhet, ugyis felvesznek minden retardalt barmot.
  • Na kb ennyit. Amugy nem annyira komoly az utalat. (csak ezen a heten, hihi. najo meg ugy amugy is eleg komoly sertes, ha valaki feltetelezi, hogy abba a suliba jarsz)
  • !!!!GO BIG RED!!!!

HILL MONDAY >>> PJs
Ma tehat pizsi nap volt. Hahahahaha latnotok kellett volna milyen krealmanyokban jelentek meg!!!!!!! A fel iskola kezes-labasban feszitett, de rendesen voltak haloinges, meg kontosos emberek is. Vicces volt, bar picit sajnaltam hogy nem hoztam a vicces mamuszainkat es a gyogyos pizsijeimet...



Egyenlore csak ezzel a keppel szolgalhatok, es bar rendkivul orulok hogy ekkora az erdeklodes a FOTOK irant le kell hogy szogezzem, hogy nem vagyok TURISTA. Most komolyan emberek ki jarkal fel ala a sajat iskolajaban egy fenykepezogeppel? (azsia turistakat most nem szamitjuk) Szoval fotozok amikor csak tudok, de csak bizonyos hatarokon belul...

1 comment:

Erika Antal said...

Sejtettem én, hogy ezzel a fotózással ez a baj és még el sem tudlak ítélni érte, megértem. Én is elég hülyén érzem magam, amikor a bográcsot, vagy a nyakig kormos Bendegúzt fényképezem.
Mi lenne, ha valamelyik ázsiai kezébe nyomnád a gépet, hogy go oszt nyomkodja a gombot, aztán majd szelektálsz :)
Vagy kiadnád magad valami hírességnek és akkor az amerikaiak maguktól rohannának ész nélkül fotókat készíteni rólad?....
Több ötletem nincs :)))