Thursday, November 6, 2008

HILL week >>> Thursday

Dress as a Hill Student Day
Oooo na igen, ez az amit kb senki nem tartott be. Meg az sem, aki kitalalta. ohm. A Hill School-nak ugyanis olyan agyament dress code-ja van, amit ep elmeju ember nem vallal onszantabol magara.





Nap vicces programja: Pite evo verseny
(ja, nem irtam, de a pizsi napon Chubby Bunny majvacukor evo verseny volt. Az elnokvalasztasi party-n pedig amcsiszinutorta evo...Remelem mindenkinek feltunt, hogy ezek folyton azon versengenek ki tudja jobban tomni az agyat. :D -ja igen, elnokvalasztasi party is volt tegnap elott, elkepeszto nagy fun! Amcsi zaszlok, lufik, konfettik, kalapok, sutik, oriaskivetiton a valasztas allasa, elo zene, jatekok estebe- )


Tok poen, ma Nature Writing ora elso 10 perceben kajarendelest toltottunk ki, mert holnap megyunkmegint az erobe, csak most eppenseggel fenn all a lehetoseg hogy "napokig nem terunk vissza" (hogy professzorunk szavait idezzem). Hat nemtudom, ha csak az iranyture lehet hagyatkozni, akkor soha tobbe nem lattok viszont.

Amugysem biztos, mert hetfon beszedet kell tartania mindenkinek az egyik angol csoportomban (minden gyereknek kell a term soran, csak nekunk MOST hetfon...), es eggggyaltalan nem vagyok biztos benne hogy mi fog kisulni ebbol...aaaaaaa! A matek leckenek pedig szomoru sorsa lett, ha ertitek mire celzok...ES JONNEK A FINAL EXAM-ek!!!!! Itt nem am ugy van, hogy megtanulsz valamit, ket heten belul doga, es egy heten belul elfelejted...Itt megtanulsz valamit, doga, plusz a kovetkezo dogaban visszaternek ra, PLUSZ TERM VEGI FINAL ami az egesz anyagot osszefoglalja... Najo megyek, mert az egesz delutant elszartam azzal, hogy ruhat kerestem szombatra... De talaltam egy rennnnnndkivul sweet darabot, remelem eloben is jol nez ki. Szombat delutan meglatjuk. :)

Juhuuuuu, szombaton Homecoming! :)

1 comment:

Erika Antal said...

" fenn all a lehetoseg hogy "napokig nem terunk vissza" (hogy professzorunk szavait idezzem). Hat nemtudom, ha csak az iranyture lehet hagyatkozni, akkor soha tobbe nem lattok viszont."

Az normális, hogy egy anya röhögve aggódja szét a fejét???? Ne tedd ezt velem, gyerekem!!! Ha letűnsz a rengetegben, mit mondok majd utána, hogy előtte sz.rrá röhögtem magam?

És ezt se tedd velem: "... De talaltam egy rennnnnndkivul sweet darabot, remelem eloben is jol nez ki."

Nyugtass meg, hogy campuson belül találtad azt a cuki darabot... :))), igaz sms még nem jött, akkor megnyugodtam :)))

puszál Anyád