Thursday, July 17, 2008

My School Placement


Miután már a zöldségesnéninek és a postásnak is elmeséltem, hogy mi is történt (ez bekövetkezett max 2,5 nap alatt) újból következett a vááárakozás. :D Most éppen arra, hogy melyik iskolába vesznek fel? Ugyanis, ha még nem mondtam volna:
"Candidates may not express a preference for a particular school, geographic region, or type of school (day or boarding). The final decision for acceptance lies with the school, and ASSIST works carefully to present candidates to schools where the fit is felt to be optimal."
Igen, nem választhatsz, hogy milyen suliba szeretnél menni. :) De bármelyik ASSIST-es diákot megkéred, hogy meséljen a sulijáról, tutibiztos ódákat fog zengeni. :) Én is, pedig még ott sem vagyok! De már most úgy gondolom, hogy ennél jobb sulit nem választhattak volna!!!
Rengeteget kellett várni a döntésre (május 8-án tudtam meg-angol érettségi...:D), viszont amikor megláttam, hogy melyik iskolába fogok járni, egyszerűen nem hittem el, hogy engem ide tényleg felvettek!

Nézzétek meg, és meglátjátok! :)

The Lawrenceville School Homepage

The Bicentennial Campaign - 2010-ben lesz 200 éves. :)
Wikipedia
Boarding School Review


Legközelebb elmesélem milyen tantárgyakat vettem fel - mondjuk nem volt könnyű, mivel rengeteg elképesztően jó kurzus van!

No comments: